visl Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei til dere som har født deres tredje barn, var den fødselen en "luring"? Har hørt flere som sier at den 3. fødselen ofte er helt annerledes en de to foregående. Den kunne starte med rier for fulle mugger for så og stoppe helt opp igjen, bli sendt hjem, lure-rier og overtid... Noen med erfaring? Jeg har igjen 16 dager til termin og er kjempespent. Første mann gikk jeg en uke på overtid med og nummer to kom en dag før termin.
Gjest Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 ikke for å skremme...men ja,3 fødsel var to luringer...her starta ting uten tegn..lå gudsjelov på shuset da fostervannsposen "ramla"ut.1 time og 2 min etter var jeg ferdig..men det var to stk da,så jeg kan ikke sammenligne med enkelfødsel.så,nå sitter jeg her,lurer på ymse tegn og føler meg som 1gangsfødende....mener selv kynnerne kan settes i kateroien "maserier",og vondt har jeg...men blir det før eller etter termin? ja,tia får vise...du ble vel ikke klokere av dette,men da er vi to...=0)
Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Hei hei 3 mannen min var ikke en luring. Alle mine tre har kommet lynraskt.......Like fødsler på alle..... Er nå spent da jeg skal ha nr 4..........
visl Skrevet 22. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2006 Lykke til med både nr. 3 og 4 her inne. Som dere sikkert forstod venter jeg nr 3 :-) Gleder meg masse, har termin 7. sept!!!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Min fødsel nr 3 var i hvertfall helt annerledes en di 2 første, med nr 1 og 2 brukte jeg 15 og 18 timer, og fødselene bare startet uten noe forvarsel. Med nr 3 gikk jeg rundt med kynnere/maserier i 4 dager før hun endelig bestemte seg for og komme, hele fødselen med nr 3 tok da kun 4 timer. Så hos meg var det ganske stor forskjell, men til det positive da.) Gikk foresten 9 dager over med nr 1, og fikk nr 2 og nr 3 ca 1 uke før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå