Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Heisann! Hva slags babycall har dere kjøpt? Jeg sjekka testen på tv2-hjelper deg, men den var jo helt meningsløs.. De to "beste" der, var jo modeller hvor den delen som skal ligge hos babyen Må gå på strøm!! Hva er det for noe tull da?? Da går det jo ikke an å bruke den mens vogna står ute f.eks da.. Hva har DU kjøpt, og er du fornøyd? Hilsen meg
Mai24 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Jeg har kjøpt den som scoret best i tv2 testen (TopCom). De har kommet med en ny utgave, hvor begge delene kan gå på strøm Har ikke fått brukt den ennå, baby er i magen litt til...
augustanr2 Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 hvor selger de topcom babycall?? hvilken butikk??
Mai24 Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Den selges på Clas Ohlson, og på diverse nettbutikker (f.eks. www.komplett.no). Bare pass på at det er den nyeste modellen om du skal ha den trådløse
Mamman til Brage Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Ja ser poenget ditt var det som hindret oss i å kjøpe den og, at den ikke gikk på batterier. Vi kjøpte super nova vi der begge delene kommer med oppladbare batterier og to ladestasjoner Veldig praktisk. Den er veldig dyr i norge da:( men vi kjøpte vår på Happyland i svinesund og ga der bare 989 Skr så vi sparte jo endel på den i forhold til å kjøpe den her.
Mjøsa og prinsessa Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Vi har også kjøpt super nova i sverige. Den kostet litt under 900,- norske. Kjenner flere som har den, og de er veldig fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå