Gå til innhold

Januar - termin Drammen & Omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

ser at det er en del som har termin på nyåret i Drammen og omegn. Skal vi sette opp et treff? Forslag på tid og sted? Jeg bor på Hurum og venter nr 2 i januar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde vært kjempe gøy med et treff - gøy å bli kjent med nye folk:)

foreslår midten eller slutten av september, da har man jo litt tid til å planlegge... kanskje rundt 20-21-22 september??

Skrevet

Heisan, jeg har også termin i januar. Har ikke vært på noen treff før, men dette høres gøy ut. Ikke så mange av venninnene mine som har barn, så greit med et fora for likesinnede he-he

Skrevet

så på treffsidene for buskerud at det skulle være drammenstreff både 30 august og 6 september... det går jo an å treffes der :) ikke bare for oss med termin i januar da, men det gjør jo ingen ting - bare gøy å treffe flere folk :)

Har ikke så mange venninner med barn jeg heller, så gøy å treffe flere likesinnede ja:)

Skrevet

Halloen! Jeg bor vel i omegn, på den rette siden av fjorden hehe c",)

Har flyttet fra Hurum til Drøbak, og skal føde i Drammen (igjen..) i januar. (har termin 4)

c",)

Skrevet

Hei!

cemor c",): "Rette siden", du!!? Du flyttet jo FRA den rette siden! :o)

Mom73: Jeg bor i Åros. Har du tenkt deg på treff? Hadde jo vært fint å møte noen fra Hurum/Sætre/Røyken/Åros...! Hvor i Hurum bor du?

Jeg skal på treff 6. sept.

Se på treffsidene for Buskerud og meld dere på! ;o)

Klem fra

Skrevet

Hehe, ja det kan du si! c",) Nå flytter foreldrene mine hit også, så nå blir det snart ingen bånd til Hurum!

c",)

• 2 uker senere...
Skrevet

blir det noe treff?? i såfall hvor og når , har lyst jeg og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...