Gå til innhold

Ikke mai-baby på oss heller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodepine,lett kvalme/uvel,feber,svimmelhet og sterke smerter er det jeg har i vente idag eller i morgen,bah..:-(

Negativ test,helt unødvendig å ta idag,tempen droppa i morges og kjenner den dumme smerten sniker seg innpå nå:-(

Hadde ikke tenkt at det skulle ta så lang tid,men siden første gangen vi begynte å prøve har det nå gått 17 måneder. En Sa og et opphold har vi hatt,angrer blod på det lille oppholdet,det skal aldri skje igjen! Tok liksom pause noen måneder(hoppa av i svingen) fordi vi var utenlands en lengre periode og var redd jeg skulle komme for langt på vei til å komme meg hjem til Norge... So much for that one!

Er bare lei meg,sliten og oppgitt nå. Er definitivt mer sårbar,men flinkere å bite det i meg nå. Det jeg frykter mest akkurat nå, er at flere rundt oss skal komme med "det glade budskap" Da tror jeg at jeg melder meg ut av verden,klarer ikke enda flere i lykkelige omstendigheter nå...

Sorry at jeg er sytete,men just nå er livet bare dritt!

Får vel svar på blodprøvene fra legen strax,så da kan jeg gå videre til gyn. og se hva de har å si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da Eli, det var noe dritt!

Skjønner hvordan du har det, og veldig i forhold til nye glade budskap. Syt i vei, det er lov!

Stor klem

Skrevet

Uff da.

Håper du får full klaff snart!! Krysser fingrer å tær for deg jeg! =)

Og for all del, bare syt! Så får du ut litt frustrasjon og får tilbake litt trøst.

Håper du får noen gode tips hos gyn da, og at de hjelper!!

Ikke gi opp!! =)

Mange trøsteklemmer sendt din vei!! =)

Skrevet

Må vel være lov å syte litt vel! Skjønner veldig godt at du blir lei deg og sliten av prøving og nedturer når tanta kommer. Vi strevde også lenge med første. Ikke gi opp håpet! Spiren sitter nok til slutt. Håper du får god hjelp på gyn.

Stoor trøsteklem fra

Skrevet

Det er lov å være lei seg og klage....Bruk forumet for alt det er verdt. Vi er jo her for å støtte hverandre :o)

Sender deg mange lykkeønskinger for neste pp & en good klem.

Skrevet

GRRRRRRR!!! Dumme tanta!!! kan ikke hun ta å reise sin vei??? Føler veldig med deg. Er fryktelig frustrerende!!!!!!!

Skrevet

Uff, sender deg en trøsteklem jeg. Du har all grunn til å syte, dette er jo ikke noe moro!

Så får du ha masse lykke til denne pp'en. Håper det klaffer snart for deg, for det er virkelig din tur nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...