Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Vet dere når dere hadde sex i forhold til EL? Var det noe dere spiste mye/evt. lite av før dere ble gravide? Hadde dere ofte eller lite sex den mnd. og var det planlagt?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Jeg hadde en one night stand, på EL og det ble jente. Denne gangen var det planlagt, vi hadde sex på EL og skal ha gutter. Det er mannen som bestemmer kjønnet.
Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Vi hadde sex annenhver dag den uka jeg hadde eggløsning og venter jente.. Tviler på at det har noen sammenheng egentlig. Men, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Spis masse sylteagurk, noen eller en mnd før planlagt befruktning Sex før el
♥Prinzessin♥ Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Hadde sex rundt EL, spiste ikke mye/lite av noe spesielt tror jeg. Hadde relativt ofte sex, men spesielt rundt EL. Planlagt ja. Ble gravid 2 mnd etter jeg sluttet med pillen.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Vi har hatt sex annenhver dag alle tre gangene jeg har blitt gravid. Og vi har nå 3 jenter.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå