energica Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Heisan har ikke vært her siden juni, da jeg sluttet å jobbe, men anyway.. Jeg vil ha ut baby`n min.. Har hørt at peppes pizza nr 9 skal funke. Noen bli med å spise det i dag, i Lillestrøm... Lunch feks.. jeg begynner å bli gal..
PinkBaby♡ Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 her er et tips for å sette i gang du har sex med typen mens du spiser masse lakris og han maserer puppene dine. Det skal få fart på sakene vet du Hi hi hi
energica Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 litt for seint da, akkurat Tvinget han til å ha sex( not happy skal jeg love deg.. he), men jeg kan jo massere og spise lakris nå jeg ;-)
RundLurt? Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Jeg fikk min sønn (2år) 6 dagen på overtid, etter å hoppet på trampoline en times tid kvelden før, det fikk fart på sakene det! Håper det funker for deg, for det er jo en ren tortur og gå over tiden:-) *sender fødestøv og positive tanker*
energica Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2006 Såpass.. hadde ikke turt det.. he Vi har pakket ned trampolina, men jeg kan jo sikkert låne noen naboer sin, en time.. kommer til å tisse på meg en del ganger da vet jeg :-) Takk for fødestøvet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå