Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Vet dere når dere hadde sex i forhold til EL? Var det noe dere spiste mye/evt. lite av før dere ble gravide? Hadde dere ofte eller lite sex den mnd. og var det planlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Har ikke jente fra før... Men det blir født 52 % gutter (mener jeg) Tror ikke det er av sååå stor betydning om når du har sex, selv om jentesædceller skal leve lengre, om det er den enen y-sædcellen som kommer inn, så blir det jo gutt uansett. Ønsker meg jente selv, men det blir det det blir;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 dytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 Eneste gutten min ble til etter sex kanskje så mye som 5 dager før eggløsning. Alle 4 jentene ble til etter sex på EL-dagen, evnt dagen før. (For meg har ikke boka stemt helt altså...') Har jo hørt litt mer spektakulære teorier om gutt hvis en spiser mye kjøtt. Har absolutt ingen tro på det, men selv er jeg altså vegetarianer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå