Gå til innhold

hvor mange her er gift eller skal gifte seg snart?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

må si meg enig med sistnevnte her, selvom jeg kanskje ville sagt det på annen måte.

Klart det er stort å gifte seg. men det å få barn. åååå, det er så uendelig mye større! Da er det jo et nytt menneske, et helt liv, du har ansvaret for!

Syns du kan snakke med kjærsten din jeg, anonym, om hva du tenker føler og ønsker.

Noen vet bare helt enkelt at man har truffet den rette tidlig.

andre tar feil.

Jeg mener å ha vært heldig;)

lykke til!

Godt poeng! Tili å få barn som 19åring. Men det var IKKE planlagt da. Men vi gleder oss veldig nå begge to. Så er kanskje ikke så galt å gifte seg da. Har ikke tenkt slik på det. Men man binder seg jo på en helt annen måte til ett menneske ved å gifte seg. Å kall meg gammeldags, men jeg ser ikke på skilsmisse som noe alternativ.

Men da igjen tror jeg vi kommer til å leve i lag livet ut uansett. Kall meg naiv også da, men tror dette er rette mannen!

Ska snakke med han jeg. Blir ikke nå uansett. Har ikke rå nå.

Du er ikke gammeldags. Jeg er gift selv, er 20 år, å det å skille seg er ikke noe alternativ i det hele tatt. Vi har foresten vert sammen i 6 år. men det jeg ville si var at du sier at man binder seg liksom til en person når man gifter seg. men saken er at det gjør man når man får barn sammen. jeg mener helt bestemmt at når man får barn sammen så bør man virkelig prøve å ting til å fungere. det er ikke lenger berre dere 2, men også ett barn som er helt avhengig av dere.

Ja,men tror han blir litt skremt av den tanken å gifte seg. Men uansett.

Så lenge jeg får leve sammen med han å lille nurket vårt er jeg lykkelig. Har som sagt ikke råd å gifte oss enda. Så er værtfall 21 før vi får råd til det.

Men hadde vært fint med ett frieri ;)

Vi skal gifte oss i juli. Var ikkje heilt planlagt at eg skulle bli gravid no (skulle skjedd for lenge sidan, etter min plan), men vi satsar på det går bra likevel. Men ein baby på 2 mnd blir det nok litt ekstra mas, men har iallefall ikkje jobb og skule å tenke på, og det ville eg jo hatt viss ikkje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...