Gå til innhold

Til dere som bare gir 1 bryst ved hver amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid er det da mellom hver gang dere får "tømt" brystet ?

Det hender tulla her er litt tøysete og i perioder tar det enne brystet mindre og det resulterer i at det kan gå noen timer før det blir tømt. Men på kvelden og iløpet av natten tømmer hun det skikkelig godt.

Har det veldig negativ effekt på melkeproduksjonen dersom et av brystene ikke tømmes på 6-7 timer en gang i blant? Tenker på dersom det resten av døgnet / natten blir tømt med 3-5 timer mellom rom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoeres ok ut, saa lenge du har godt med melk og baby legger godt paa seg.

Skrevet

min på 7 mnd ammes på et bryst hvert måltid, det går fra 4 til 6 t mellom hver gang et bryst blir tømt, da jeg ammer annhver til hver redje time. Går helt greit i forhold til produksjonen her. Kjenner etter hvilket bryst som er fastest når jeg ikke helt husker hviken side han lå på sist

Skrevet

Vel jenta mi spiste klokka 22 i går kveld, tømte det ene brystet kl 06.30 i morges og det andre kl 10.30 i dag, det blir godt og vel 12 timer det. Det går bra, men jeg får jo litt spreng og etter en to tre dager med en sånn rytme må hun ha nattmåltid igjen, og så går hun tilbake til å sove hele natta igjen. Sannsynligvis går produksjonen litt ned når det går så lenge imellom, men hun regulerer det jo selv ved å spise oftere igjen til det blir nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...