Gå til innhold

begynner å bli passe irritert nå!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

hvordan i h.......få gutten på 6 mnd til å sove??Han ER trøtt som en dupp,men bare hyyyyyler. Hyler på gulvet og i fanget og fordi han er trøtt!!!Hjelper ikke trille!!!!Søndag sov han kun 20 min og kan tenke dere hvordan den dagen ble!!!!!Har fått mat,smurt på dentinox

Fortsetter under...

Min gutt er 5,5 mnd. Jeg ammer han i sengen vår, for å så legge han våken over i hans egen seng. Når jeg legger han over, hyler han en liten stund (maks 5 min) for å så sovne.

Dette er noe vi er begynt med nå denne siste mnd, men er super effektivt. Han har og lært seg å sove lengre perioder nå.. Før sov han sånne korte perioder, og han måtte ammes i søvn eller trilles i søvn. dette er nå slutt på C",)

Så mitt tips til deg er å være litt tålmodig med griningen hans, vise at du bestemmer at nå er det sovetid. Dette har vertfall funket hos oss!!

Lykke til! C",)

Det var sånn det var hos oss og da, glemte å skrive det! De første dagene gråt han sikkert i 20 - 25 min før han sovnet. Det er helt grusomt å høre på, og jeg følte meg ikke så veldig snill nei, men hos oss hjalp det vertfall C",)

Hei

Vi hadde en periode når Eline fylte 4 mnd. da hun "nektet" å skulle sove.

Jeg må innrømme at det jeg gjorde var å bruke brystet og ammet henne i søvn, både på dagtid og på kvelden.

Det stod på i 2,5-3 uker. Nå sovner hun igjen av seg selv.

Har ikke annet råd enn å prøve å vugge han i søvn i vippestol eller ha han på fanget til han sovner.

Håper det går fort over det er fryktelig slitsomt mens det står på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...