Gå til innhold

Noen som er begynt..

Anbefalte innlegg

å tenke på julegaver? I og med at man har termin i desember, er det vel ikke noe særlig å skal begynne å vagge i butikkene og stresse for å få kjøpt julegavene like før eller like etter fødsel. Er slik jeg tenker, og på det at pengene flyr nok fort uansett når tiden nærmer seg. Må ha både det ene og det andre til nurket, da er det vel ikke mye igjen til julegaver heller.

Jeg for min del er kommet godt igang. Er ikke mange jeg har igjen, og godt å vite at når desember måneden kommer, har jeg masse penger til overs =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6020402-noen-som-er-begynt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt julegave tel frøkna mi... også har æ bynnt å skriv liste... skal bestill klea tel alle tante ongan mine... det gjør æ kvært år... får meir førr pængan da... så slepp æ jo de rundan i butikkan... vennan vårres får Holmegaardsglass og så e det da foreldra og søsken som gjenstår, de e også de verste å finn på nåkka tel... men må vel klar det i år å...

Annonse

Så flink du er. Vet av erfaring fra forige gang at det er lurt å ha presagene i hus i god tid (noe vi ikke greide siste...men som vi skal greie nå)....men har ikke begynt enda.....kanskje verdt å tenke på å begynne snart. Har termin 8 desember og vil helst ha jula i hus i løpet av oktober...for det er sant som du sier at tiden før og etter fødsel er ikke tiden for presanger...ikke for meg i alle fall....man vet jo aldri hvordan ting blir...

Har tenkt, ja, men dessverre er det blitt med det. Enda sambos første ord da vi fant ut at termin var i desember var; "du har å være ferdig med alle julegavene i september!";-)

Begynte å notere ned navn på alle som skal ha gaver i forrige uke, men handlinga er det verre med!

Det ER et tiltak å begynne, men når man først er i gang så kommer kreativiteten også krypende. Og så kos å sitte å pakke inn gavene i julepapir på denne tida av året. Har boden full av julegaver =P Blir heldigvis borte til helgen da (leke julenisse allerede nå så jeg slipper å bruke penger på å sende de hit opg dit)

Jeg orker ikke kjøpe noe til knøttet i magen. Ungen får da vel masse ting uansett

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Vi har også planer om å bli tidlig ferdig med julegavene i år, men vi har ikke begynt ennå. Har lyst til å være ferdig i løpet av oktober.

Kommer ikke til å kjøpe noe til nurket. Det er ikke sikkert han er født ennå og dessuten så vet han jo ikke hva det er for noe uansett. Han får tross alt ny seng, vogn, masse klær, lekegrind osv. osv. syns det holder jeg!

Jeg har også begynnt. Eller ihvertfall å hanke inn ønsker....skal også i år begrense innkjøpet litt, slutte å kjøpe til folk jeg egentlig ikke har så mye med men bare gammel vane. SKal være ferdig med alle gvaer før desember enda jeg ikke har termin før 28.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...