Gå til innhold

Hvor mye liv kjenner dere i ca uke 16.

Anbefalte innlegg

I går feks så kjente en del bobling og andre ting som må ha vært liv ved lunch tider. Så kjente jeg et ganske kraftig dunk tidlig på kvelden og det var det jeg kjente den dagen........... Går det hele dager som dere som er ca likelangt som meg ikke kjenner noe i det hele tatt?

Husker ikke hvordan det var sist jeg det greiene her :)

Det eneste jeg husker var at en gikk og kjente etter hele tiden og ble bekymra hvis en ikke kjente noe hehe : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6020247-hvor-mye-liv-kjenner-dere-i-ca-uke-16/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i begynnelsen av uke 19 nå og begynte ikke kjenne noe før i slutten av uke16. Har minnet litt om sånn lemus bevegelser, men har ikke kjent noe kraftig dunk. Kjenner mest når jeg legger meg om kvelden, eller hvis jeg har stått lenge og så legger meg ned.

Tror nok at det er babyen du kjenner :) Hva ellers skulle det være?

Annonse

Jeg kjente liv første gang da jeg var 16+4, altså i uke 17 (er 1. gangs). Etter det har jeg vel egentlig kjent liv hver dag, men i følge bøkene så er det vel ikke før i uke 25/26 at man "skal" kjenne liv hver dag. Hvor mye liv jeg kjenner avhenger veldig av hva jeg gjør, hvis jeg er mye i aktivitet kjenner jeg mindre, og det kommer også an på når på dagen jeg er i aktivitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...