Nyckelpiga Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 har hatt endel urolige bein på kveldstid og leggkramper på natta i de siste ukene.. er i uke 33 nå. Har forsøkt å lest litt på dette, og funnet ut at magnesiummangel kan være årsak til dette. er det noen som vet om det er skadelig å ta magnesium når man er gravid? og finnes det noen måte å finne ut om man har magnesium mangel på?
♥sjiga♥ Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 be sde sjekke etter dette på neste kontroll, og spør lege eller jordmor om hvordan du kan få i deg nok av dette og om det er farlig å ta tilskudd. da får du et riktig svar.
Nr-3-i-Magen Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Det er helt greit å ta magnesiumtilskudd - jeg spurte både på helsekosten og legen min om det. Det fungerte veldig bra på meg i et par uker, så fikk jeg ei ekstrem krampe i hvert bein og etter det har jeg vært kjempestiv og vond i legger og ankler, og da er det lettere å få nye kramper. Jeg tror ikke de ekstreme krampene kom av tilskuddet, det var vel heller at jeg hadde gått masse den dagen. Så magnesiumtilskudd i kombinasjon med å sitte i ro med beina høyt tror jeg kan fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå