Vintersol Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Er 15 + 4 og kan etterhvert se litt mage når jeg ligger på rygg (lite når jeg står oppreist). I morges var magen helt skeiv, den bulte mye mer ut på ene siden enn den andre. Er det normalt? Et annet spsm: Jeg er så fryktelig tørr i munnen hele tiden. Mener jeg drikker nok, men det hjelper ikke. Dermed blir det mange pastiller i løpet av en dag... Noen andre som har det sånn? Veldig takknemlig for svar.
Abracadabra Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 God morgen Jenso! Har dessverre ikke erfaring med tørr munn, høres ikke noe deilig ut nei...jeg er plaget med tørrhet i nesen, da, som heller ikke er noe særlig herlig... Men jordmor sa til meg når jeg var til første kontroll at det hendte barnet la seg helt over til én side, og da kunne gjerne magen være stor på den siden og se "helt punktert ut" (som hun sa) på den andre siden. Har faktisk ikke opplevd det selv enda, men hver gang jeg er til kontroll så ligger ungen som i en hengekøye, sier jordmor, og på sparkene kjennes det ut som om den ligger godt på tvers hele tiden, for jeg spretter ut til sidene stadig vekk, hehe. (Jeg er selv i uke 27.) Så det at magen er skjev vil jeg tro er normalt?
Vintersol Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 Ja, det er mang slags plager man skal ha.. =) Takker så mye for svar. Da slår jeg meg til ro med min skeive mage )
Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Hei Jenso Jeg er 16+2 idag, og i morges før jeg sto opp la jeg meg på ryggen og hadde da bare mage på ene siden. Utrolig rart å se på. Helt flat på ene siden av navlen og så en skikkelig kul på den andre. Jeg husker at magen kunne være sånn senere i svangerskapet, men ikke så tidlig. Så det var litt moro å se. Helt normalt i alle fall.
emmi - 15.03.08 Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Heisann. Jeg er i uke 20 nå, og ligger hver morgen og "beundrer" nurket der inne. H*n flytter rundt på seg slik at både jeg og samboeren kan se det. Vi ser det spesielt godt når h*n har lagt seg helt ut mot "kanten". Da blir det en hard liten kul som vi koser med og prater med Det er ikke så lett å se selve forflyttingen enda, men jeg kjenner at det skjer og så ser vi det når kulen har kommet på plass. Begynte forrige uke og vi storkoser oss nå når det er blitt så synlig.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 det med skjev mage er nok bare babyen som har lagt seg på et spes. sted. jeg har det sånn til tider jeg også, plutselig ser magen helt rar ut, da buler den ut på den ene siden. Og da kjenner jeg jo at det er babyen som ligger der. Jeg hadde ikke noe særlig mage da jeg var i uke 15, så jeg merket ikke noe sånt da. Men nå er jeg i uke 26, og da skjer det støtt og stadig at magen er skjev. Lille ser ut til å like seg best på min høyre side )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå