vimsejenta, fikk jente 240206 Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei, Startvekt 64,5 sist uke 63,5 denne uken 63,3 Litt kjedelig, da jeg har trent og vært mye i bevegelse. Det løsner vel? En årsak kan kanskje være at jeg fikk mensen igjen...? Ja, dere leste riktig... Sikkert p-pillene jeg har startet med som gjør det. Vurderer å slutte med de. Hva synes dere? eller bør jeg prøve en måned til? Har bare brukt de en måned og hatt mensen to ganger... urk.... Håper dere er heldigere med vekten i dag!! Tvi tvi jenter/damer!!
mamma sin kompis Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Det løsner seg vel til neste uke. Kroppen bruker jo litt tid til å komme seg i ny former Denne uka som har gått har jeg fått trent 2 ganger. Trillet hver dag. spiser som før, 5 mål om dagen. men har unnet meg litt godsaker innimellom Start: 84 kg Forrige: 73,4 kg Idag: 73,3 kg Så 100 g minus: sier meg fornøyd med det oxo - så lenge det går nedover Har selv fått mensen tilbake, og er vist i eggløsningsperioden nå....litt redusert og orker ikke så mye... Er 3,3 kg unna målet Ser fram til den dagen Lykke til alle dere andre Kom igjen jenter, her skal det strammes og slankes Klem
libro2 Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Hei igjen!! Du har jo vært flink vimsejenta, du har jo faktisk gått ned 200 gr. Bare fortsett å stå på du.. Så var det min uke... Har vært lat, trimmet bare 2 gang å ikke vært så nøye med spisinga. Vært sånn passe sunn. Så slik ble det for meg: startvekt: 78,8 kg forrige uke:70,7 kg denne uken: 70,7 kg Så denne uken var det "stand by", MEN.... Jeg oppdaget før helgen at jeg passer de buksene jeg brukte før jeg ble gravid første gangen. Det er jo det som har vært målet mitt, selv om jeg regnet med å aldri komme inn i dem igjen pga forandring i fasongen på kroppen.. Så nå har jeg bare litt igjen da, må få bort den magen som henger over buksekanten, for der er en liten "pølse".. Lykke til neste uke jenter.. Vi høres
hebbe lille, fødeklar Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 startvekt: 86 forrige uke:69,3 denne uken: 69,3 STAND BY her også...har trent 5 ganger, meeeeeen har spist massesnop både fredag, lørdag og søndag!!! Så jeg er igrunnen bare glad jeg ikke har gått opp. Endelig er jeg oppe i str 29 i bukser(ikke alle typer, noen må jeg fremdeles ha 30) tenkte jeg skulle skaffe meg et målebånd og legge til mål også...jeg har begynt å trene en del styrke og da vil det være litt mer riktig å ta både vekt og mål. Jeg får se:) Stå på dere minkende jenter... vi som har holdt på en stund hvor mye har vi gått ned til nå? jeg har gått ned 17 kg:D
ekenit Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 hmm jeg trenger litt opppmuntring og/eller motivasjon. JGe oppdaget til min forferdelse at jeg har hatt samme vekten mer eller mindre i en måned. dvs at jeg har variert mellom 74 og 76 kg en mns, med 75 som gjennomsnitt. Jeg er oftere på 74 kg nå enn tidligere, så litt ned har jeg vel gått, men likevell..... Kan ikke dere gi meg noen tips på hva jeg bør gjøre eller ikke gjøre? jeg har gått ned 10-11 kg på denne metoden: -Trilleturer 1-2 timer hver dag, skikkelig fort sånn at jeg blir svett på ryggen - spise masse grønnsaker og frukt - avogtil en nutrilett som lunsj/mellomåltid sammen med eple (er veldig forsiktig med nutrilett) -Fiberrik og gullerøtter om snack, og den wasa kjeksen om snopebehovet blir for stort. - Fri i helgene Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke er like flink hver uke, og jeg når sjeldent målet mitt ved å forbrenne 3500Kcal i uken på pulsklokken min (ender altid opp på ca 3000). Jeg tror også at jeg har en tendens til å spise litt masse mat til middag... noen tips dere kan dele med meg? jeg er ganske laber i motivasjonen nå. startvekt 85 i dag 74,5
*Kleopatra Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 *Min første rapport her* Har vel ikke så mye å rapportere siden jeg starter i dag. Startvekt i dag: 91,1kg Mål: 80kg Er 180cm høy, og har lagt på meg 6kg etter at jeg fødte mini (5mnd siden). De bare spratt på, ganske merkelig siden jeg ikke hadde noe matlyst de første ukene. Kjiiiipt! Prøver å gå mye tur og ha en sunt kosthold, har prøvd lenge nå uten å gå ned. VIL klare det! Lykke til dere andre, chicks:D
To gutter + spire Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Titt tei i stuen alle sammen !! Stå på ! Dere er kjempeflinke !!! Ekenit - noen tips ? Huff ja... noen ganger føler man at det blir litt håpløst når man liksom gjør ALT for å gå ned i vekt også viser det ikke så mye på vekta .... men men så lenge man står på så forsvinner det etterhvert - det er man garantert !!! Tips fra meg : spis hver 2-3 time (det gjør du kanskje ) Spis mye proteinrik mat - egg, kjøtt (rent kjøtt) kutt ned på karbohydratene ! Bruk f.eks fullkornpasta og villris , det gjør jeg - det er mye sunnere og inneholder langsomme karbohydrater. Tips til å øke forbrenningen : Grønn te (drikk 1-2 kopper daglig) Ta en teskje kanel hver morgen (stabiliserer blodsukkeret) Prøv å gå en liten tur før frokost drikk et stor glass kaldt vann FØR frokost avslutt morgendusjen med kaldt vann - dette tvinger kroppen til å holde på varmen og man vil forbrenne ekstra kalorier. Drikk ellers MASSE vann ! også selvfølgelig trening da..men det vet jo alle ! hehe Dette har funket bra for meg , har gjort det til et ritual hver morgen . Livmålet var før ferien 69 i dag : 65 (trodde det nesten ikke selv ) Vekten derimot STANDBY også her ! for 4 uker siden : 61 i dag 61 men jeg er ved godt mot ! 3 kg fra målet. stå på alle sammen VI ER KJEMPEFLINKE !
ekenit Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 takk fro gode tips. JEg tror jeg har funnet ut at jeg spiser for mye, rett og slett overspiser. Spiser nesten like mye middag som mannen min... men jeg skla prøve å drikke litt grønn te. glemte å skrive at jeg sykler maasse på ergometersykkelen min også. Den ahr et egent sånnt fettforbrenningsprogramm. Grattulerer så masse forresten med 4 cm minus i livet. JEg måler meg også da, pg centimeterne går nedover her også, emn tillsynelatende ikke i takt med vekta.
M@msen til 2 gull Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 hei hei.. Et kort referat fra denne uken..mye trening, turer mm har nok gjort sitt.. Får bare krysse fingrene for at det fortsetter slik.. start:86 forrige uke: 75.3 denne uken:74.4
Superhappy Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Forrige uke 77,5 denne uke 77 Delmål 71,5 mål 65. Har en litt håpløs vekt som kun viser hele og halve kilo. Men det viktigste er at jeg har gått ned Har gått ned 22,5 kilo siden begynnelsen av februar
MAJA-67 Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 Hei jenter! Dette med vekt er ikke lett å forstå. Forrige uke var jeg kjempeflink og gikk ned 0,5 kg, denne uka har jeg ikke vært flink i det hele tatt, men har gått ned 1 kg. Hipp hurra ! Startvekt: 65 kg. Forrige uke: 64,5 denne uke 63,5 Delmål: 60 kg, Hovedmål: 55 kg. Stå på alle sammen, så høres vi til uka igjen!
tina-b Skrevet 22. august 2006 #12 Skrevet 22. august 2006 Hei,alle sammen! Er tilbake igjen jeg. Har jo nådd målet mitt, men dette med tirsdag`s klubb er jo blitt en vane, hyggelig å høre hvordan det går med dere også. Dere er jo mine usynelige venner, hi hi.. Så om jeg får lov, vil jeg gjerne fortsette å rapportere. Så jobben min nå blir jo å holde vekten. Pluss mulig gå ned max 3 kilo til... Vekten min er 58 kilo Start vekt 75 kilo Vi snakkes, Ønsker dere en fin og sund uke = )
lille frøken heffalomp Skrevet 23. august 2006 #13 Skrevet 23. august 2006 Hei Ikke blitt så mye trening denne uken, men har holdt dietten temmelig bra. startvekt: 83 forrige uke 76,6 denne uken 76,4 raser ikke akkurat nedover...Synes det blir vanskeligere jo lengre ned man kommer...men gir ikke opp... målet er 68...skal klare det
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. august 2006 #14 Skrevet 23. august 2006 Hei, hei alle sammen =) Sender inn min andre rapport her, har lest alle innleggene og jenter... dere er sååååååååååå flinke alle sammen!!! Jeg har fått mensen (går også på p-piller nå) og håper derfor at det er det som gjør at jeg ikke har gått noe særlig mer ned i vekt, dessuten har jeg hatt betennelse i kneet og jeg har ikke fått gått verken trilleturer, løpt/jogget eller trent noe særlig den siste uken. I tillegg tok jeg helt av i helgen, spiste snop både fredag, lørdag og søndag =( Det viktigste er ihvertfall at jeg ikke har gått opp... Masse lykke til alle sammen jenter, dere er kjempeflinke, stå på =) Start vekt: 65 kg Forrige uke: 62,0 I dag: 61,8 Mål: 52-55 kg.
Gjest Skrevet 23. august 2006 #15 Skrevet 23. august 2006 Startvekt: 77,7 Denne uken: 71,9 Mål: 62 9,9 kg igjen . Jaja, så var det sykehusdietten denne uken for å klare å slutte med sukker.. Måtte gjøre noe drastisk nå, sjokoladen tok helt overhånd..
Cajsa Skrevet 23. august 2006 #16 Skrevet 23. august 2006 Vekt i dag: 76,2 Mål: 67 kg. Jeg er også skeptisk til minipillen, og vi får se hvor lenge jeg går på den. Jeg synes kiloene sitter limt på, men så er jeg også veldig glad i sjokolade...
sprængpupp Skrevet 23. august 2006 #17 Skrevet 23. august 2006 hei hei melder meg inn jeg å .. startvekt : 69 mål : 55 dette ska jeg klare =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå