Gå til innhold

Var på ultralyd i går.. For en lykke ;)

Anbefalte innlegg

Dette er deffinitivt det mest fantastiske jeg har opplevd hittil i livet mitt!

Den lille babisen lå å sprellet som bare det, og terminen min ble flyttet fra 27 januar til 25 januar.. Litt gøy når det går den veien med terminen ;) Den lille knøtten viste seg villig frem og avslørte seg ganske kjapt at det var en gutt ;) Så nå er den vordende far i storslag!!!

Fortsetter under...

Å, så spennende! Jeg skal i dag..om bare noen timer. Gruegleder meg. Mest gleder meg, men vet jo også at jeg må være forberedt på at det kan være noe galt. Er bare så spent. Har ikke engang fått høre hjertelyden ennå, så er spent på om det er noen der inne! (eller om jeg virkelig har sånne hormoner at jeg bare legger på meg akkurat midt på magen for tida :)) Har forresten samme termin som du hadde (27.1), så er spent på hva min termin blir!

Så spennende!! Hvis magen din vokser så er det ikke tvil om at der er liv ;) og når du ligger på magen kjenner du nok livmoren nokså godt.. Det er en fantastisk opplevelse. Er helt imponert over hvor detaljert jordmor undersøkte den lille babyen. Skal dere vite hvilke skjønn det blir? Du/dere må ha lykke til på ul, og så må du gi en lyd etterpå. Kanskje du blir flyttet frem til 25 du også ;)

Hviiin!

Sant det er spennende! jeg hadde privat UL i går, og betalte dyrt for det. Men siden fastlegen OG reservelegen har vært opptatt og hatt sen ferie og diverse, har jeg ikke kommet til legeundersøkelse ennå. Og jeg trengte å få det bekreftet at det er noen derinne! Og det var det!

Det var en noen, og jeg hadde mange spørsmål og jeg verker som bare det etter å få vite om deter en gutt eller jente! Tror ikke jeg vil klare å vente med å få vite det! ....

Når jeg hører "utrolig hvor nøye" ... kjenner jeg hvordan jeg gleder meg til ordinær UL på sykehuset. For denne var hastig og tørr og legen/gynekologen litt kald nærmest! Har opplevet Volvat som et proft og fyldig tilbud før, men nå syns jeg at jeg fikk kvart undersøkelse til full pris!!

Å nå klager jeg, skulle jo glede meg! Det er på tide å spise, blir alltid så negativ når blodsukkeret synker!

Annonse

Å, så dumt at du ikke fikk bedre tid da! Jordmora her var kjempenøye og viste oss alt som var å se og forklarte hele tida. Nå har jeg akkurat fått opp blodsukkeret selv forresten. Var kjempesulten under undersøkelsen for jeg ville at babyen skulle være mest mulig i ro, så spiste ikke lunsj på forhånd. Og rolig var hun jammen der inne! Men nå har jeg spist og kjente til og med akkurat et lite spark også :)

var også på ul igår og hadde termin 27/1, men ble flyttet til den 23, og legen sa det mest sannsynlig var en gutt, men han viste seg ikke fra den beste siden, hehe, skal tilbake 28/9, så det blir spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...