paula28 Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hvor lang tid er det mellom de tidligste milde veene? Er det noen vits i å telle disse mensaktige veene (det jeg kjenner nå tviler jeg på er veer i det hele tatt da ;-) Våknet med menssmerter idag, men er så lei av "falsk alarm" at jeg nesten velger å ignorere disse også, de er ikke særlig vonde..
Binse har fått Bøllefrøet Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Det er veldig individuelt... Med min første var det 12 min mellom de første veene, og med den minste 3 min. Men, lykke til uansett.
tira fødte 24/08 Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 kan variere veldig ja...jeg har og bare beg å drite i mine...sikkert bare falske uansett.... for all del, hun må jop ikke finne på å komme ut 4 dager før tiden
Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 haha.. nei DET kan hu virkelig ikke!!! urettferdig hadde det vært:_))) men hvordan er det egentlig, skal man ta tiden fra man beg kjennne den, ller fra det er vondt eller hva? jeg har liksom tenkt fra jeg kjenner det kommer en- tar tid til den er slutt så har jeg lengden på den. så ser jeg på kl når jeg kjenner neste og har da tiden mellom slutt på en og begynnelsen på neste.. er det rett??
Rut Bram Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Ja, det er vel rett. Men man trenger ikke nødvendigvis ta tiden før de begynner å komme tettere og jevnere... Sist jeg fødte begynte det med svake rier med kanskje 10 min mellomrom. Det varte noen timer før det ga seg.... og tok seg ikke opp igjen før dagen etterpå. På det tetteste (på sykehuset) kom de vel med 2-3 minutters mellomrom. Reise på sykehuset når de kom med 5 min mellomrom (og hadde gjort det i noen timer).
Gjest Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 nei, har funnet det ut jeg og.. gidder ikke sitte her hver kveld å ta tiden på dem når de ikke kommer tettere enn hvert 8-10 min.. tenker at man kjenner det når det kommer på allvor.. hehe..
Rut Bram Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 oj - termin i dag du ser jeg!! Du kjenner det nok når det bli alvor ja lykke til!
Gjest Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 takke takk:-) er et eller annet som skjer i kroppen idag,så får se hvor det bærer hen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå