Gå til innhold

Noen som har erfaring med temping etter MA/SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne EL denne mnd, etter at jeg hadde en MA 1. august. Er på syklusdag 22 i dag, og var hos legen i går. Han kunne ikke se at det var noen EL på gang ved UL, og mente at den sikkert hadde vært, men ifølge tempene mine har den ikke det. Husker at jeg har lest et sted at tempen kunne være litt ustabil etter MA, og at det kunne være vanskelig å finne EL. Det hadde vært så greit å vite når jeg kunne forvente den dumma tanta igjen, slik at jeg kan starte på ny pergokur og lete etter neste EL, for denne pp har jeg herved gitt opp!

Det rare er at jeg har hatt smerter i eggstokkene i over en uke nå, + masse EL-slim, så jeg har hele tiden trodd at EL var rett rundt hjørnet, og ble skikkelig skuffa da legen ikke kunne se noe. Kanskje kroppen min ikke har skjønt at den må starte opp igjen?

Her er min FF-chart, hvis noen har lyst å titte:

http://www.fertilityfriend.com/home/maybeme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan svare deg, men vet ikke om det er til så mye hjelp. Jeg hadde en SA midt i juli og begynt å tempe 10 dager etterpå omtrent. Det ble ingen slik nøyaktig temping som jeg har gjort før, til samme tid hver dag osv. Jeg gjorde det bare for å ha kontroll på om EL hadde vært. Tok EL-tester i tillegg. Jeg fikk en stigning i tempen som vanlig etter EL, så det var ingen tvil om at EL hadde vært for min del.

Tempene dine svinger jo veldig, så det er jo vanskelig å se om du har hatt EL. Det kan jo hende at det tar litt tid før kroppen er kar igjen etter en MA. Det blir kanskje litt annerledes med en SA? Jeg vet ikke helt.

Hvis UL viste at EL hadde vært, så kan du jo håpe på det.

Håper du finner ut av det. Ikke godt å gå rundt å være forvirret på den måten.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...