*MeeWee* Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 For idag skal han være alene for første gang...igår var både pappan og jeg med!Det gikk veldig bra, heeelt til jeg skulle gå!!har enda vondt i meg...sa hade til han og ga han en klem!og da var det gjort.... Han skrek noe så fryktelig,tårene rant i strie strømmer på han, og ropte mamma,mamma!gikk til slutt...og da ringte samboer etter 1 time og sa at jeg måtte komme tilbake for han skrek fortsatt! Synes det er så fælt at han skal gråte så med engang jeg drar ifra han...vet at dette er et vanlig problem, men storgråte i 1 time(når pappan er der)!!!!huff og huff... Vet egentlig ikke helt hva jeg ville med dette innlegget da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6019849-gruer-meg-s%C3%A5-fryktelig-til-lillegutt-skal-i-barnehagen-idag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dama Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 slapp av! det der er de fleste unger gjennom før eller siden. og det blir nok bare verre når han merker at du synes det er ille også.... du skal glede deg over at sønnen din har mulighet til å være i barnehagen sammen med alle barna! og så må du la han få oppleve at du synes det også. og så er det ikke rart at han gråt i en time etter at du var gått når pappaen hans var der..... dere skulle ha gått en liten tur begge to... etter en liten stund vil han glemme dere helt, dere er ikke intr lenger, når han oppdager hvor gøy det er å leke med alle lekene, og alle barna.... jeg var nettopp nede med dattern i barnehagen nå i stad.. det er hennes tredje dag... hun er bare overlykkelig over å få være i barnehagen... og jeg synes faktisk at det var litt trist at hun bare ga fullstendig blaffen i meg med en gang hun kom inn der, men det kan jo ikke jeg vise henne-hun skal ha en positiv opplevelse av å gå i barnehagen, og det har vi heldigvis klart å gi henne.... hvis du synes det er vanskelig, så vil sønnen din synes det er vanskelig også! du må vise han at du er voerbegeistra over at han skal være der, fortell han om alt det innmari kule han kan gjør der! og når han begynner å gråte, må du gå med en gang, ikke gi han en ekstra kos osv... da blir det bare verre. lykke til i massevis! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6019849-gruer-meg-s%C3%A5-fryktelig-til-lillegutt-skal-i-barnehagen-idag/#findComment-6021064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg tenker også at du/dere må være veldig bevisst på deres egne signaler.Er det slik at barnet ditt er ekstra knyttet til deg? Kanskje faren kan levere i barnehagen og dere tar avskjed hjemme? Det kommer sikkert til å gå kjempebra. Da vi startet igjen etter sommeren hadde vi en skikkelig separasjonangstperiode og jeg vet hvor forferdelig det føles. Den siste uka har han løpt inn til personalet og knapt hatt tid til å vinke hadet! Det kan snu før du aner det - men det er utrolig viktig at dere utstråler trygghet og fornøydhet i forhold til dette. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6019849-gruer-meg-s%C3%A5-fryktelig-til-lillegutt-skal-i-barnehagen-idag/#findComment-6026072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 Det er tydelig at det har vært lettvindt for deg ja, når datteren din løper begeistret inn allerede den 3. dagen. Jeg har vært bevisst mine signaler i en måned nå, og hun hyyyler fremdeles når jeg går, og har generelt blitt mer grinete og klengete hjemme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6019849-gruer-meg-s%C3%A5-fryktelig-til-lillegutt-skal-i-barnehagen-idag/#findComment-6046503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Du kan slappe helt av. Jeg er i samme situasjon som deg. I dag er det förste gangen hun skal väre der en hel dag uten foreldre.Jeg er helt nervös jeg her hjemme jeg sitter. Pappa'n leverer henne i det jeg sitter her nå. På innskolingen gikk det ikke så bra, men i går hadde det gått kjempe fint, hun hadde gråti ca 30 min etter att jeg hadde gått og når jeg kom tilkbake 3 timer etterpå så jeg at hun satt å lekte med de andre barne og hun hjadde hatt det morsomt. Så du kan ta det med ro det kommer tilå gå bedre etterhvert. Jeg vet att man ikke kan slappe av og att hjertet knuses i småbiter når man laverer ett gråtende barn til noen andre.Men vi mamamer må ta oss sammen litt og pröve å slappe av litt. Lykke til så krysser vi fingerene for att det går bedre for dere i dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6019849-gruer-meg-s%C3%A5-fryktelig-til-lillegutt-skal-i-barnehagen-idag/#findComment-6047526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå