Gå til innhold

April: Hjelp meg - det er noe rart med øre til LillePia

Anbefalte innlegg

Det ene øret er rødt og skrukkete inni, ser at kanalen er helt skrukkete. Og så er hun ganske rød... off... hva er dette da?

Tror jammen meg eg må ringe lege også i dag....

Hun viser ikke noe til at hu har vodt, hun er ellers seg selv. Men kanskje det har noe med det smellet hun fikk på lørdag?

Fortsetter under...

Uff. Stakkars LillePia. Lest om hennes uhelige tannhistorie, men har ikke hatt tid til å svare. Fikk vondt i ben og marg, jeg :-(. HVordan går det nå? Rart hvis hun skal ha slått seg inni ørekanalen. Kanskje det er en eller annen form for infeksjon. Gjør det vondt når du rører det? Kjenner du om det er varmt? Når du skriver skrukkete, mener du da fordi hun er hoven? Kan du se noe lite sår noe sted?

Nå har me vore hos legen, eg var der oppe kavrt over 9 og fikk ikke komme til før 10.45. Men me fikk en prat med helsesøster og da ble det jo også lekt litt med alle lekene der, så tiden gikk egentlig kjempe fort.

Ja øret virker hovent, det renner klar veske fra det. Men hun har ikke direkte vondt, eg fikk vaske øret litt rundt kanalen før me gikk.

Men det er en infeksjon, og har fått øredråper for det. Min mann henter medesinen på veg fra jobb for ellers måtte me ha ventet til i mårå med å få tak i den. Best å begynne behandling fortest muligt.

Ja det ble en del på et par dager dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...