plutseligbolle Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei, i går lå det en 1 cm stor, tjukk, slimklomp med lange tråder i trusa mi. Den var gjennomsiktig med litt blod på. Er dette farlig? Hva er det? Jeg er i 8. uke og har aldri vært gravid før, så jeg er litt engstelig for at det skal være noe galt.
Heldigmor Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Det kan ikke være rester fra kos med mannen da....? Ikke uvanlig at det kan komme bittelitt blod etter sex, fordi slimhinnen i skjeden er mer ømtålelig nå som du er gravid, men det er IKKE farlig! Ellers er det heller ikke unormalt å få ekstra mye utflod når man er gravid. Hvis det likevel kommer mer slim og mer blod bør du kanskje vurdere å ta kontakt med lege? Lykke til!
plutseligbolle Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 Hm. Kanskje det bare var det! Det var jo ikke så mye altså. Men jeg aner liksom ikke hva som er skummelt og ikke skummelt, prøver å lese meg opp men slim i trusa hadde jeg ikke funnet noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå