Gå til innhold

jippi testet posetivt i går og i dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅ... nå ble jeg gald. :-) :-)

GRATULERER SÅ MASSE...

jeg viste det. etter det du har skrevet på bli gravid, så hadde jeg en sterk følese på at du håppet over her. er kjempe gad på dine vegne. dette fortjener du.

Tusen takk...kan ikke helt forstå det selv enda.Føler meg ikke så mye gravid enda.Skal på sykehuset i morgen og sjekke om alt er bra.Veldig tidlig men de ville at jeg skulle komme.Må vel bare høre etter.

Annonse

jeg skulle egntlig dit på mer utredning,pga at jeg har gått på pergo.Ringte i dag og sa at jeg var blitt gravid og om jeg ikke trenget timen i morgen.Men hun ville at jeg skulle komme allikevel og så fikk de sett på meg,var ikke sikkert de så noe på ultralyden men skulle no ha ei undersøkelse og snakke sammen.

Da har jeg vært på sykehuset.Jeg er 4+5 uker på veg.Skal tilbake om ca litt over 14 dager..på ultralyd og greier.Må ta en del blodprøver for og se at hcg stiger rett.Legen er helt utrolig..han ble så glad at dere anner det ikke.Så nå kan jeg dra på feri med smil rundt munnen min.

Annonse

regner med du fikk "flyttet" termin og da, hvis de mener du er 4+6 i dag? Vi har jo samme termin (jeg har regnet den ut fra el og ikke siste mens) og jeg er 4+2 i dag. Sånn jeg ser det, hvis du er 4+6 nå, så har du termin 31 april, men det kan jo være jeg tar helt feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...