Gå til innhold

hals braaaaaannnn!!

LilleMy85*og veslejenta +1til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gode råd mot hals brann`? har prøvd melk men holder liksom ikke( var så tett i pappen her om dagen spiste taco, jeg tenkte vel ikke på at det finnes halsbrann;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gaviscon fra apoteket er det eneste som hjelper!:).... den flytende utg

Skrevet

jeg tar nyco jeg, og det funker som bare det på meg :) smaker godt gjør det og :)

Skrevet

Jeg har tygget lovehearts i flere mnd nå, de har hjulpet godt frem til nå.

Iskald melk og tygge mandler hjelper også godt på meg.

Skrevet

Flytende Gaviscon fra apoteket - løp og kjøp!!

Skrevet

flytende gaviscon ja!! har nok drukket ti flasker siste månedene:-)

Skrevet

Jeg har prøvd den gaviscon i tablett form , og den fungerer i allefall dårlig på meg , sliter med halsbrann hver eneste natt spesielt like etter at jeg har lagt meg , dette er så slitsomt...

Skrevet

jeg tygger "link" som du får kjøpt på apoteket til den store gullmedaljen :o) de hjelper der og da iallefall. Men lovehearts og mandler er og bra. Ellers: ikke spis noe etter kl 20.00 om kvelden, prøv å unngå potetgull og brus. kokt middag er bedre enn steikt. Har vært veldig plagd med dette i begge mine svangerskap og det eneste som nytter er å prøve å se hva som funker best for deg. Lykke til

Skrevet

hei...har spist titralack fra 3 måned,har den med meg over alt! synest den er god eg...

Skrevet

Jeg liker ikke dytte kroppen full av apotekvarer, men jordmor rådet meg til å tygge mandler. Hjalp på meg det altså.

Skrevet

Har prøvd det meste. Våkner av halsbrann om natten. Men står opp å drikker 2 munnfull fløte. Det hjelper faktisk. Råd fra svigerfar som sliter meg det samme ;)

Skrevet

Pepsid duo gjør susen! Den varer i 12 timer, og funker kjempe fint!

Skrevet

Hehe..ja,fløte. Bare å holde for nesen om man ikke liker det. Men jeg syns ikke det smaker så verst. Men har gjort det i MAAAAANGE netter nå..

Skrevet

Hei! Jeg har veldig veldig god erfaring med Novalzuid (kjøpes på apoteket). Anbefalt av legen og helt safe for den lille. Det funker bra, og min hals var i full flamme... :) Lykke til!

Skrevet

Bland en teskje natron i et lite glass vann og drikk, det samker dritt...men funker veldig bra!!!

Skrevet

vannmelon er det eneste som funker for meg.

Skrevet

Jeg følger opp om denne, HURRA for flytende gaviscon som kommer rett ned i magen. Tablettene fungerer dårlig :D

Skrevet

Jeg har også slitt veldig med halsbrann i det siste og synes ikke noe hjelper når jeg først har fått det, men jeg har lagt merke til at det å ikke vente for lenge mellom hvert måltid forebygger litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...