Gå til innhold

Hei jenter, litt syting ang....

Anbefalte innlegg

kg. Ja, vi legger jo på oss når vi er gravide, og at det er veldig individuelt vet jeg også........men uff jeg føler meg sååå feit . Er 11 + 3, og har lagt på meg 3 kg, vekta viser det, men det ser ut som minst 5 kg....og alt rundt magen og hoftene (bak på ryggen liksom). Magen har ikke fått "gravid" form enda. Ingen av buksene mine passer og jeg føler meg ikke vell i noen klær. Har sluttet å røyke, så jeg har små spist en del de første 2-3 ukene, men ......kg er de alikevel.

Beklager all sytingen, men er det flere der ute som føler det samme og som har gått opp en del allerede? Alle jeg prater med sier at de gikk ned i begynnelsen,.....ikke jeg nei, tror jeg gikk opp fra det sekundet jeg fant ut jeg var gravid hehehehe.

Beklager sytingen, men godt å få "tømt" seg litt ;-)

Ha en fin uke alle sammen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6019448-hei-jenter-litt-syting-ang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He,he du er ikke alene;)

Jeg er bare 9 uker, men jeg har lagt på meg alt, men det får jeg bare leve med;) Håper formen kommer seg snart så jeg får energi til å gå et par lengre turer i uken, det vil kanskje stabiliserevekten litt:)

hei du.

Jeg er 12+5 og la på meg 4 kg i det øyeblikket jeg fant ut at jeg er gravid.

Er jo sulten hele tiden. Ikke har jeg vært plaget med kvalme eller noe så matlysten har vært på topp hele tiden!

Jeg har også lagt på meg fett rundt mage og lår. Ingen bukser passer lenger og dette er veldig frustrende.

Men de kg jeg går opp nå, tar jeg av etter ammingen er ferdig. Har gått ned 35 kg før , så jeg vet jeg kan gå ned disse 10-12 kg også.

Ikke fortvil jenter!! Spis sunt men ofte. Kos dere med den nye tilværelsen. Fortvilelsen tar vi senere.

Klem

• 2 uker senere...

Ikke fortvil ... Jeg la på meg 6 kg de første 12 ukene i mitt første svangerskap! Jeg var ikke kvalm, men kjempesulten hele tiden. Heldigvis normaliserte sultfølelsen seg etter de første 3 mnd. På slutten av svangerskapet hadde jeg bare gått opp 12 kg totalt. Denne gangen har jeg bare gått opp 2 kg de første 3 mnd - var ikke kvalm denne gangen heller, men temmelig sulten ... Tenk på at de ekstra kiloene er for et godt formål! Bær dem med stolthet! Du blir nok kvitt dem ganske raskt etter fødselen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...