Gå til innhold

dere overgravide,fødeklare,ferdigfødte damer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere nok en gang svare på tullete spørsmål fra ei skrullete,demens dame halveis til 70år????? (jaja,jeg vet.skulle ikke tro jeg hadde født

før...)

men saken er den at: jeg di siste dager har hadd veldig mye utflod,type tynt og farget..(sorry detaljer) fryktelig stikkinger i bekkenet,noe som tyder på at lille vennen er på tur ned.OG,nå oppdaga jeg himmelfallen at han har skifta side!! har ligget på høyre side i flere mnd,men nå er han plutselig motsatt..litt mer mitt på kanskje,men jeg ble jo hyperoverraska!!denne latsekken har jo så vidt gidda røre på seg til nå..!! tyder ting på at det nærmer seg tro? kjenner veldig press og stikkinger "neddi" der..som om jeg har en melom mellom bena =0)

mine følgesvenner,kynnerne og vondtene er her ennå.

grunnen til lureriene er at jeg ikke husker hvordan det var sist...ting gikk litt fort for seg da..å fra å bli hysterisk for tidlige fødselstegn er jeg nå taknemlig for å få di...har jo passert faregrensa mi...jippi...

kun 31,merk dere det.31 dager igjen..!!!!

o dere vitende,kan dere si meg,er dette tegn jeg vil ha??? eller bare narrer han meg?? bukker og neier for svar =0)

(jepp,jeg får ikke sove...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min baby skifter side flere ganger til dagen hun litt her og litt der...nå ligger hun på midten...men hun har hatt alle posisjonene idag..hi hi..

1.Det er jo normalt å få mer utflod og tynnere utflod på slutten av svangerskapet...og du har ikke fått det før nå....heldig du...hvis utfloden er farget kan det tyde på mange ting eller ingenting....slimhinnene blir veldig sårbare når det øker på med utfod og det kan da lett komme brister i livmorveggen uten at det er farlig.Hvis den lukter kan det være en ubalanse i melkesyrebakteriene som er veldig vanlig hvis du får økt utflod.Men det er lett å ordne, noen sverger til youghurt og du kan også få vaginalpiller med melkesyrebakterier som stabiliserer balansen igjen.

2.Det kan være babyhodet som presser og jobber på livmorhalsen og da kan det briste blodkar som kan gjøre utflod misfarget, men det kan de se hvis du er inne på sjekk på sykehuset med en innvendig ul undersøkelse...normal lengde er alt over 3 cm...men du kan også ha kortere livmorhals, har du sjekket det? Jeg har 5 cm jeg huuuufff....så jeg har statistisk lang ventetid foran meg.

Men kynnere og vondter, festing av hodet, slimpropp, blødninger alt er indivuduelt...så det er ikke godt å si...ifølge min lege skulle jeg ha født for lenge siden, slimproppen min har gått for tre uker siden er i uke 35 nå, har kynnere konstant både foran og bak, blødninger som bare det siden uke 30, har nå sjekk på sykehuset annenhver uke og begynner denne uka på hver uke, men det har ikke skjedd no hs meg til tross for en heeeel haug meg fødselstegn...buuuhuuuu:(

Skrevet

hei...ifølge min lege skulle jeg født i uke 29 og utover....hehehe

nå leter jeg etter tegn som er helt ok liksom...men han her har kun ligget på en side,nå er han laaangt neddi,mitt på...vooondt!!!!

har vært til sjekk flere ganger.nå sist sa di på sykehuset...ja,får håpe du holder en uke til,kanskje to....jepp..jeg lurer fryktelig nå..nå får han liksom lov å komme,men muli han lar meg gå overtid..(buhuu)

proppen tenkte jeg på,men har ikke peiling på hvordan den ser ut...aldri sett snurten av den før jeg...

får vel bare sitte her med lengsel etter di "rette" tegna.(som jeg ikke husker helt hvordan var) mine hyppige kynnere,som i dag er litt mere jevne og en smule vondere...men den utfloden er i mørkeste laget....

sist fikk jeg turbofødsel,og vil ikke ha det igjen.derfor "lete fortvilt etter tegn" slik at jeg kanskje rekker sykehuset...takk for svar,jeg får være uuuutolmodig litt til....=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...