Gå til innhold

Mutsy spider

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så på nettet i går, at nå var den endelig sluppet på markedet.

Men en mamma som hadde den omtalte den som en "bimbo buggy"

Hun mener den ser utrolig kul og fancy ut - men ikke er særlig funksjonell.

Den var vanskelig å legge sammen, fremhjulet låste seg sidelengs når hun kjørte - og den var brei mellom bakhjula.

Fikk ihvertfall meg til å ombestemme meg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6019296-mutsy-spider/#findComment-6020484
Del på andre sider

Hei!

Jeg bestilte den tidligere i sommer fra ei nederlandsk nettside. De hadde lagt den ut for salg før de hadde fått den fra leverandøren, altså Mutsy.Noen uker etter bestillinga, fikk jeg mail fra nettbutikken om at Mutsy hadde utsatt å sende ut vognene til butikkene, pga at vogna ikke hadde oppfylt noen sikkerhetskrav. Det er helt sikkert rettet på nå, siden vogna er i butikkene. Jeg valgte å avbestille spideren da, tenkte jeg skulle finne ei annen. Har ikke gjort det enda, da. Går litt treigt i svingene.

(Funderer på Mountain Buggy Breeze, men den er visstnok ikke så enkel å få tak i. Vil ha ei som ser kul ut, men som samtidig er funksjonabel. Synes fx Quinny Zapp har et artig utseende, men siden det ikke går an å legge ned ryggen på den, er den uaktuell. TFK Buggster er et alternativ, men den har så små hjul.)

Det eneste jeg reagerer litt på med spideren, er at det ikke ser ut som om det er noe god støtte på sidene av nakkestøtta, slik at hvis ungen sovner, så kommer hodet muligens til å dette til sida eller framover.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6019296-mutsy-spider/#findComment-6038657
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...