chill+enda en til Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 og jeg er 12+0! Kan ikke tro det!.. Håper at jeg kan slappe enda mer av nå.. selv om det alltid er en viss fare så er jeg bare positiv nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Du er heldig som er ferdig med de magiske 12:) jeg gikk over til uke 9 nå... så d nærmer seg jo for meg og;) Har lagt merke til at det er mage som skriver at de mistet rundt uke 8.. så har liksom strevet etter å komme til uke 9;) nå er uke 13 mitt neste mål:) (er nok noe jeg inbiller meg dette med uke 8, men hadde det litt som en mileper jeg da;)) lykke til i 2 tri:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2006 Tusentakk! Ukene går faktisk fort selv om det innimellom føles som en evighet! Jeg lever fra tirsdag til tirsdag, og tar hver uke som en stor glede! Det går nok bra for deg også, krysser fingrene for dét Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Du er hjertelig velkommen inn på 2 trimester Chill+. Jeg skifter uke på mandager, så jeg hoppet inn dit 12+0 i går... Vi er virkelig nær i svangerskapet vi to da... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå