lykkeliten født-23.10 Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 er i uke 31 og de 2 siste dagene har jeg hatt kynnere "i ett". Hver halv time, iallefall.. er d normalt? Kan ikke huske jeg hadde d slik forrige svangerskap.
-MtG- Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Jeg aner ikke, jeg. har bare kjent kynnere så vidt noen ganger. Ikke vondt eller noe. Men noen ganger klemmer jeg tilfeldigvis på magen og kjenner at den er hard.
xpecting Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Er i uke 32 og har hatt kraftige kynnere "i ett" siden uke 27. Ta kontakt med sykehuset om du er engstelig. De vil sikkert ta deg inn for en sjekk og anbefale deg å ta livet veldig med ro en periode.
skytte75:) Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Jeg har kynnere flere ganger i timen, og har hatt det i mange uker. Men siden de ikke er vonde, eller plager meg, har jeg ikke tenkt så mye på det..
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Sånn har jeg også. Men det er bare kynnere, så jeg er ikek engstelig. men det går i perioder. Jeg var for en uke sidne LANGT mer plaget enn de to siste dagene nå. Det gpr littopp og ned, og faktisk er det ikek helt upåvirket av om jeg får vært regelmessig på do (har hard mage).
lykkeligmed3 Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Jeg har de hele dagen og spesielt om kvelden, da blir de vondere og kan vare i et par timer med 10 min mellomrom mellom hver. Har fått beskjed om å ta det med ro. Skal til jordmor senere i dag, får høre hva hun sier. Er i uke 32.
Rut Bram Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Har også ganske mye kynnere - har kjent det godt siden før uke 20, og det har økt på og blitt kraftigere den siste tiden (er nå 33+4). De kan komme så tett som med 10 min mellomrom i perioder, og kommer særlig om ettermiddagen og kvelden. Det varierer litt fra dag til dag også, noen dager nesten hele tiden, andre dager kanskje bare noen timer. Har snakket med legen min om dette, og det er ikke noe å være bekymret for. Det varierer fra kvinne til kvinne hvor mye og hvor ofte de kommer, og om en kjenner dem eller ikke. Sist svangerskap kjente jeg det ikke før helt på slutten, de siste ukene. Noen kan få litt vondt, selv kjenner jeg at de har blitt sterkere og mer ubehagelige nå som jeg har kommet lenger, særlig hvis jeg er litt sliten fra før. Med andre ord; helt normalt! Livmoren trener seg opp til fødselen, det er jo en stor muskel
Gjest Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 hei...har hatt kynnere siden eg var tre måner på vei..men har hatt en del blærebet.kanskje det har noe med saken å si?
Tulle Rusk Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 Leste her inne et sted, at som flergangsfødende kunne en kjenne kynnerne mye bedre, enn de som er førstegangs! En ville kunne kjenne de bedre på kveldene når en var sliten, enn på morgenen. Dette er noe jeg selv også har erfart, kjente lite til kynnerne i første svangerskap, men mye nå i dette svangerskapet. Og spesielt på kveldene!!!
Stratos med 3 barn Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Hei Er i uke 41 og har ikke trodd jeg har hatt kynnere i det hele tatt, men på jm kontroll i dag sa hun at jeg hadde det....flere ganger mens hun undersøkte meg....?! Vel, jeg er fremdeles ikke helt sikker på hva det er jeg da (kjenner ikke noe liksom) og kan ikke si hvor ofte jeg har det.
lykkeliten født-23.10 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2006 Takk for svar:) Da skjønner jeg at d er helt normalt å ha d sånn:) De er jo ikke vonde, bare "plagsomme" spes om natten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå