msbu Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Ja, nå, om 1minutt er det min tur å juble over at det er 100 dager igjen. Det er liksom en liten milepæl, nå kan nedtellingen starte på ordentlig. 2-sifrede tall høres liksom mye kortere ut, selv om det faktisk ennå er over 3 mnd til termin.. Gjett om jeg gleder meg!
Piraka Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hurra for deg! Ennå 158 dager igjen her hos meg og i dag skal jeg på ultralyd også, så da blir det vel ny termin også.
Sofine Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Her også!! 100 dager igjen!! Og ja, det høres bedre ut med et to-sifret tall...hi-hi
Margrethe1311 Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 heldiggriser.. her er det 159 dager igjen.. og jeg har enda ikke vært på UL. skal det til mandag og da blir jeg vel satt milevis tilbake. men legen min syns størrelsen på alt virket som det skulle være rundt beregnet der hvor jeg har kommet frem til at jeg er, så er jo lov å håpe at jeg ikke blir satt så langt tilbake.. gleder meg så fælt til å se den lille til mandag.. håper bare alt er bra.. siden jeg ikke har kjent noe særlig til den enda :/ noe jeg lengter etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå