msbu Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Morsomt som man lettere legger merke til andre gravide når man er gravid selv. Var i dag med min 6 år gamle datter på hennes første skoledag. I hennes klasse er det (medregnet meg) 3 gravid mødre, ikke verst!! Hadde nok aldri lagt merke til alle med struttende mage hvis jeg ikke selv hadde vært gravid.
vims-74 Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Har også lagt merke til det, samme har ei venninne (som ikke er gravid)hun mente at alle disse struttende magene som snart er klare, er resultatet av 2. juledagshygge
Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Jeg er omvendt. Etter at jeg ble gravid merker jeg mindre til det. Vi prøvde i nesten to år før klaff, å da var det grusomt å se andre barn eller gravide mager. Det stakk skikkelig i hjerte å tårene berre trillet. men nå derimot, har jeg ett helt avslappet forhold til det. men jeg prøver å ha i tankene at det kan være noe jeg omgås som sliter, så jeg snakker ikke så mye om graviditeten uten at noen spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå