vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 er du her ?? ) vet ikke om du leste mitt svar på novembermammaer i Harstad ?!
accogliente-fikk en gutt- Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Hei, er her ja. Har ikke sett svaret, men nå går det litt tid mellom hver gang jeg er inne å da ser jeg bare de nyeste innleggene. Sløv me å kikke bakover å sånn.
vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 okey )) Ka du gjør om dagan da ?? Jobbe du? Skole?
accogliente-fikk en gutt- Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 jobbe fortsatt 100%, men det bynne å bli tøft. Sliter med bekkenet, men det er jo forhåpentligvis ett midlertidig problem det da ) du da?
vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2006 Går sykemeldt, har isjas.. plages veldig med ryggen og begynne nu å kjenne at bekkenet knirke ja Så du jobbe enda, men du skal vel ut i perm om kort tid vel?? Huff, vi må ijænnom nåkka... hehe men det e jo verdt det .))))
accogliente-fikk en gutt- Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Har ikkje siste arbeidsdag før den 26 september så det føles som en hel evighet til. Hørtes ikke mye godt ut med isjas, men som du sir så e det jo verdt det.
vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 21. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2006 Huff da, håper du klarer å holde ut da!! Neida, men jeg overlever det vet du Har vært plaget i over 10 med ryggen, så jeg lever med det, men det er litt ekstra tungt når man går gravid, det er helt sikkert!!!
accogliente-fikk en gutt- Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Ja det meste påvirkes vell når man går gravid, ikke minst hormonsvingninger og tissetrangen Nei, nå er det natt for meg, skal opp 0630 i mårra så da kan det være godt med litt søvn først. Vi "chattes" seiner, god natt !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå