Gå til innhold

Det der vannet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye?? Sånn kjempemye liksom?? Vått overalt og plask plask??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi

Var så søtt skrevet:O)

Noen kommer det jo plask plask på,mens hos noen begynner det å piple litt bare.

Her gikk det ikke i det hele tatt,måtte settes igang ved at de tok vannet,var da 19 dgr på overtid.

Skrevet

Oki... Hørte at i sjeldne tilfeller så kan vannet gå før man får rier nemlig, å da er det jo ikke noe kult hvis man tusler rundt i byen og så bare "splash" liksom.... Hehe... :o)

Skrevet

Åsså så kjipt for deg å gå så lenge over da!! Håper jeg slipper det ass....

Skrevet

Sist gang jeg skulle føde startet fødselen med at fostervannet kom ut i skikkelig plask plask! Ingen forrvarsel. Vi var ikke i tvil, det var akkuratt som en stor vannballong som sprakk!

Skrevet

hehe jepp her også. stod i gangen på vei til do da det "plask plask" ble en stor våt flekk på gulvet :o)

Skrevet

Er ikke det litt typisk at det kan komme "plask plask" når hodet ikke er festet? Var det jeg fikk beskjed om av jm. Siden hodet til pjokken er festet trengte jeg ikke være redd for at det fosset ut, men at det kom litt etter litt i stedet.... Er glad for det, for det kan ikke være morsomt å gå i byen og plutselig er man søkk våt =)

Skrevet

Magen min er veldig stor. Var på sykehuset og fikk sjekket meg. Str. kom av ekstra mye fostervann.... Har kanskje 5 liter vann inni her... så her kan det bli skikkelig plask hvis vannet går først...

Skrevet

det kommer nok an på hver enkelte det der med plaske faktoren.. her seiv det ut litt og litt men etter 2,5 timer i ambulansen var det ganske vått å ekkelt ja.. men skrekk å gru om det skulle gå midt på kjøpe senteret og hodet ikke var festa seg så måtte en bare lagt seg ned midt inne på senteret.. huff og huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...