Gå til innhold

Angrer på sommerflørten.....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er som mange flere her inne, blitt gravid, og vet ikke hvem som er faren.

I sommer rotet jeg det skikkelig til, hadde mye sex, og ja, da mener jeg MYE, med til sammen 3 herlige mannfolk.

Etter et 5 år langt forhold, brøt jeg og min tidligere samboer forlovelsen i mai, og i sommer nøt jeg livets glade dager. Vet ikke om det skjedde fordi jeg trengte trøst, men jeg har alltid elsket sex, og nå var tiden inne for virkelig å prøve ut og eksperimentere på den fronten. Forholdet med min samboer hadde ligget "dødt" lenge, så vi var vel egentlig forberedt og enige begge to å bryte.

Men over til saken, det var disse tre mannfolkene jeg nå kom i kontakt med. La meg kalle dem for "Per", "Pål" og "Espen".

Fra lørdag 3.juni til nå den 18.august, har jeg hatt sex så og si hver eneste dag med en eller flere av disse karene. I starten gikk jeg p åp-pillen så det var greit, men jonsokaften gikk jeg tom på brettet mitt, og etter det ble det sporadisk med kondom. Det vil si at jeg brukte det hver gang med alle, men under akten forsvant den flere ganger. To ganger skjedde det også at etter utløsning hoppet både Per og Espen på igjen, og fikk utløsning nok engang og da uten kondom. Dette skejdde med Per 7.juli, og Espen den 9.juli. Tror jeg hadde fortalt Espen hvor deilig det var da jeg opplevde to utløsninger på rappen, og defor skjedde det også med han ett par dager etter at det var meg og Per... Nå er jeg altså blitt gravid, og det må være med en av disse TROR jeg. Har hatt noen avhoppinger i svingene med alle tre, men tror det er mindre aktuelt at noe sæd har kommet inn i meg da. Det er nå ikke til å unngå at den beste sexen er uten kondom.... dessverre må jeg bare si når jeg sitter her nå.. Mensen kommer ikke, og testene viser positivt.

Tviler på at noen kan hjelpe meg med noen gode råd, men hva skal jeg gjøre? Disse tre karene vet ikke om hverandre, og jeg orker ikke fortelle dem hvilket sexbehov jeg har... De tror de har meg "alene" alle sammen...etter det jeg vet da.

Forøvrig trenger der ikke tenke på om jeg er bekymret for kjønnssykdomemr, selvfølgelig har jeg tenkt på det. Både jeg og alle mine tre "elskere" har nylig tatt hiv-test, da vi vart enige om å ha ett "sex-forhold"....

Ok, jeg tror jeg avslutter her for denne gang, så er jeg spent om noen har noen gode ord å gi meg...

Baby til våren???

Fortsetter under...

er nok bare en ting å gjøre.

ta farskapstest av de to aktuelle, kanskje alle tre når barnet blir født.

jeg hadde sex med to stykker rundt den tiden jeg ble gravid. han ene (E. )hadde jeg sex med flere ganger uten kondom både før og etter han andre.

han andre (G.) hadde jeg sex med 1 gang og han hoppet av i svingen.

trodde jo at det måtte være E. som var faren, var jo det som var mest sannsynlig, men neida.. jammen er det ikke G. som er faren..

lykke til.

hva får deg til å tenke på at du er den eneste de ligger med? du ligger jo med flere samtidig selv om de tror at du ligger kun med dem? tenke om igjen ang. kjønnsykdommer ja..

og går du ikke på pillen og gutten kommer i deg, ja da får du bare ta sjansen på å bli gravid

ta farskapstest så fort som mulig

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...