Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Er puppene deres ømme hele tiden? Jeg er ikke garvid, men har de fleste symptomene (ekstremt kvalm, trett, tisser ofte, utblitt mens, ofte vanlating osv). Men puppene mine er ikke særlig ømme, så jeg lurte på om jeg skal ta dette som et tegn på at jeg ikke er garvid? De var litt ømme en periode, men så gikk det over. De føles også litt ømme når jeg klemmer en del på dem, men det er jo ikke så rart da! Tenkte jeg skulle kjøpe en test i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Når har du IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JANNE-F Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 hei jeg har ikke ømme bryster elleregentlig noen av de andre plagene, jeg har hyppig vannlating som egentlig det eneste, kan bli litt kvalm men ikke noe av betydning. ja så trenger jeg og sove/ slappe av mere enn vanlig om dagene jeg er 6+0 på vei na og syns du skal skynte og teste. lykke til!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Har uregelmessig mens etter pilleslutt, så jeg er ikke helt sikker.. men jeg hadde vel ventet den for en uke eller to siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Tak for det Skal kjøpe en test så fort som mulig da! *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strålende Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Hei ) Jeg har VELDIG ømme bryst, spesielt på selve brystvorten.. men bortsett fra det er det manglende mens som gjorde at jeg trodde jeg var gravid og testet meg.. og jeg er gravid ) 5 uker og 1 dag. Men jeg tisser nå ofte og mye luft i magen og hodepine. Så du får teste deg og se .. MASSE lykke til ihvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Kan hodepine også være et tegn? Det har jeg plutselig blitt vedlig plaget med. Tenkte jeg kanskje hadde fått migrene eller noe..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå