Gå til innhold

jøss... en egen hakke på lengter tråd!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vet du har min støtte lengter:) jeg har sluttet å tro selv at jeg er gravid "hver mnd"...( selv om jeg JA kun har prøvd 3) ....:) men jeg husker godt hvordan det var 1pp..og det kommer jeg alltid til å gjøre...syns det er koselig og støttende at vi "jatter" med på spørsmålene til de som er nye....trenger vel håp om at det skal klaffe første mnd de og som alle andre? Greit å gi dem litt tips om at det kan ta tid...ikke blir for skuffet osv..men finnes grenser for hvordan man skal si d:) De vil innse realiteten etterhvert uansett....spydige kommentarer eller ikke..så det kan jo folk spare seg;)

jeg mener ikke å fortsette krangelen her nå....bare så d er sagt..skjønner tankegangen din og spire......:)

Klem

Annonse

ER det ikke bedre å være ærlig enn å sitte å skrive tull???

Er på sidelinja di Lengter=o)

Har ikke sett at du har gjort noen her inne "vondt"...

Hvordan går det med deg forsetten??

Når er IKM eller EL???

hei babycakes!!!! :))

jeg jeg har tr på besøk nå... hun drar vel om en dag eller 2.... har hatt litt uregelmessig syklus siste månedene... så jeg vet ikke helt... burde vel ha ikm uke 37. skal til legen 8/9. skal sjekke om jeg har hatt el. hvordan går det med deg da?

klem!

Hva mener du med tull da? Vi sitter jo ikke her å lyver??? Det kan jo godt hende at noen i 1pp er gravide og at de sympt de opplever faktisk er sanne. Hvem er vi som kan sitte her som eksperter og påstå noe annet? Som jeg sa..greit å gi dem (oss) start hjelp med å gi litt tips til realiteten..men man trenger ikke å kaste d i trynet på dem....Og når de da evnt får mensen så jaja....skadet d at vi sa at dem kanskej var gravide? Nei...det ga dem bare litt glede den mnd..og etterhvert vil de finne ut av det selv...la oss si at jeg ikke hadde blitt tatt hyggelig i mot her min første pp. Ser for meg scenariotet: Nei du er sikkert ikke gravid. Du får sikkert mensen nå..og det tar nok ett år før du blir gravid.

ehh..."værsegod og mist håpet"...lyser det da..hehe..sorry men slik er det faktisk..og noen takler realiteten bedre enn andre..det må vi og huske på!

Og man kan jo skrive innlegg til en slik nyprøver litt etter litt.....:) føre en koslig samtale hvor man etterhvert kommer inn på dette med en stund med prøving for de fleste osv....

Mulig dette er meg bare?

Ja til ærlighet..men nei til skremming med realitet...

at det er mulig å være negativ til ting..

om man ikke vil sitte å skrive hyggelige ting til folk,så kan man jo enkelt bare la vær!

det er faktisk en veldig viktig del i hele prøvinga,det å holde humøret oppe og ha en lett tone med andre prøvere..

huff,det er nok av folk i verden som er negativ fra før,så hvorfor skal dette hærlige "fristedet" bli tråkka ned i dritten til enkelte som har en dårlig dag/uke/mnd/år/liv!!

jeg stiller meg 110% bak deg, lengter!!!!!

make love,not war!!!!

=)

Nå har ikke jeg vært her i mer enn en liten uke, og er allerede drittlei denne anonym som alltid skal si noe negativt... :-/

Sier det igjen jeg, vi er vel her for å hjelpe hverandre, trøste, bli trøstet, støtte, få/gi svar på ting vi/andre lurer på og for å diskutere ting. Jeg har nylig begynnt på min første pp, og er da selvfølgelig ved godt mot, men skjønner at de som har prøvd lenge og som får negativ test gang på gang, har behov for en trøsteklem når de nok en gang får negativt resultat.

Om man ikke skjønner det, mener folk maser, spør om dume ting el, så er det da bare å la vær å blande seg inn..

Støtter dere alle her inne jeg!! Tror kansje det hadde hjulpet om vi bare sluttet å bry oss om "anonym" her, så kansje den personen slutte å plage folk.

Stå på alle prøvere!!

Har alltids en trøstklem å gi bort om nedelaget skulle komme!!

Eller en gratulerer klem når testen blir positiv!!

Denne siden har gitt meg mye!! Må bare si at dere er noen hærlige jenter!! Blir jo helt avhengig av denne siden jeg!!

Klemmer fra

takk for støtte allesammen! det ble stille på anonym så hun skjønte nok at det hun skrev var unødvendig. jeg er absolutt ingen kranglefant men jeg liker ikke mennesker som sårer bare for å såre. klem til alle fantastiske jenter her inne!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...