Gå til innhold

Så har vi kasta oss ut i det!!

Anbefalte innlegg

Og det er utrolig spennende! :) Har lest veldi veldi mange innlegg her i noen dager nå...veldi lærerikt! Fanatstisk måte å gå gjennom alt på...mange ting tør man liksom ikke si høyt...ikke engang til sambo. Og da er det utrolig fint å kunne dele forskjellig med andre jenter som tenker og føler noe av det samme!

Jeg er 27 og min kjære sambo er akkurat fylt de magiske 30...vi har vært sammen noen år...og nå har vi så utrolig lyst på et lite sjarmtroll!

Vi har som dere kansje skjønner, ingen barn fra tidligere...så dette er helt fullstendi nytt og spennende for oss! Første gang vi prøver...har ikm om ca. 10 dager...krysser fingre, tær og alt som er... :)

Lykke til alle sammen!!! Dette blir helt utrolig!!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6017488-s%C3%A5-har-vi-kasta-oss-ut-i-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper jeg klarer å ta det med ro..slappe av og ikke stresse og sånn.

Men det er jo så spennende!!!! :)

Er ikke helt inne på alle forkortelsene enda..ganske mange av dem...men tror jeg skjønner at jeg er i 1pp?!?!

Stå på og lykke til!

God morgen.

VIlle bare innom og si lykke til.

Ja du går en spennede tid i møte, det vil bli oppturer og nedturer, en karusel med mye inntrykk og spenning.

Men det er godt å ha jentene her inne, man kan spørre om alt, og kan noen svare så svarer de.... det skal være godt å være her, og jeg håepr du får et kort og fint opphold.

Jeg er 32 år gift meden på 36, vi er så heldige og ha ei keiserinne på 3,5 år, hun ønsker seg veldig en lillebror, men det er ikke like litt, vi har 12pp bak oss nå, uten klaff, bølla vi har fra før kom av seg selv, hun var ikke planlagt... vi får krysse fingre for at vi snart er gravide begge to.

Lykke til med ikm om 10 dager.

klem

Velkommen Julie79! Eg er også 79-modell, og har ei jente på åtte mnd. Vi har lyst på to tette, og har akkurat byrja å prøva på neste :)

Når det gjeld forkortingane her inne, så er det ei fin lliste med forklaringar til desse. Kan dytta ho opp for deg.

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...