LINDA*** Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 takler du ikke at noen ikke alllltid jatter med på spørsmål? Syns det er så mange som jatter med her inne. Og merkelig nok viser det seg at fonuften faktisk taler for seg. Mensen kommer. Too bad. Virkelig :s At du kaller meg ting er helt greit. Det er jo din måte å svare på. Jeg er realistisk når det gjelder symptomer. Det er som regel mens-symptomer likevel. Teit å juge for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Det du skriver er musikk i mine ører - som om jeg skulle sagt det selv:-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 jeg synes ikke at vi jatter med... men virkeligheten kommer når mensen kommer... men før det trenger de fleste her å holde fast ved et bittelitet håp om å være gravid... og vi trenger støtte og oppmuntring.... om man ikke klarer å skrive noe hyggelig og oppmuntende uten å se det som å jatte med så trenger man kanskje ikke å skrive noe? skjønner at alle ikke tenker likt... men sånne sårende kommentarer er så unødvendige på et forum som dette....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 OK, så du vil ikke ha ærlig svar - bare rosarødt sukkerspinn? Dill & dall som ikke har noe med virkeligheten å gjøre? ER DET BARE SVARE AV TYPEN "JA, DU ER SIKKERT GRAVID!" SOM ER LOV HER INNE????
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 du skjønner vel hva jeg mener? selvfølgelig er det ikke bare lov å svare det... men hvis man ikke tror at en person feks er gravid så kan man vel si feks det høres ikke ut som du er gravid men jeg håper for din skyld at du er det... eller noe som ikke er så spydig! det skjønner vel du ANONYM (redd for å skaffe nick?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå