Gå til innhold

Desember: i natt er det 3. natt med avvenning

Anbefalte innlegg

Og du verden for en sta liten fyr vi har. Han tåler ikke mange motsigelser.

I natt var det søsteren (6 1/2år) som trøstet han da han gråt, de ligger på samme rom. Hun sover som relge som en stein, men i natt våknet hun. Hun lå i sin seng og snakket med han og jeg gikk ikke inn, tenkte at da ble det kanskje litt for folksomt for han, var det dumt.

Hun ville ikke fått sovet alikevel, så i natt sto det bare på i 45 min, mot 1 time og 15 min natta før.

Var inne 10 min etter det ble stille og da sov de begge som to engler, la han pent under dyna og strøk han over kinnet.

Stakkars guten vår.

Han bare økte og økte frekvensen med å våkne om natta og forlange pupp for å få sove, så nå har jeg satt ned foten.

Nå tar han flaske som bare det, jeg har valgt å gi han flaske på kvelden for å få mer avstand fra puppen om kvelden, i kveld gliste han da han så den. phu!

God følelse for mor da vi skal ha barnevakt fra ettermiddagen på lørdagen.... :o)

Og samtidig i dag ser jeg streken av hans tredje tann, og den kommer oppe. Tenk når han får to oppe også, helledussan de er jo så søte da. Sukk. De vokser så alt for fort!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Så flink dere er! Skulle gjort det vi og, men mamma er så bløt..... Må nok til pers snart, holder på å gå på veggene av søvnmangel. Så om ikke lenge skal pappa og gullet få kose seg med vann i kopp om natta, mens mor sover godt på loftet, hehe.

Lykke til videre

JA! IMPONERENDE storesøster:) !!!

Flinke flinke deg!

Jeg tørr ikke slutte med melken 23 når jeg legger meg.... Ser for meg at hun våkner kl 0300 om jeg gjør det........... og med mitt gull vil hun ikke sove videre... Er LYS våken og vil LEKE...!!! TIPS???

Ja, storesøster er utrolig flink, hun imponerer meg skikkelig.

Leke midt på natta.. Huff, da skjønner jeg godt du ikke vil slutte med den.

Sover hun på samme rom som dere?

Leker hun bare i senga, eller gråter hun også.

Storesøsteren her lå og pludret med kaninene sine enkelte ganger midt på natta, men hvis hun ikke gråt så fikk hun ligge og sovnet etterhvert.

Hun lå på eget rom da.

Men Even våknet ikke bare i 23. tiden, det ble annen hver time om natta nå på slutten og bare for å sutte ikke spise. Han koste bare med puppen for å sovne.....Det er det da ikke behov for, jeg eide ikke overskudd om dagen.

I natt var det også 45 minutter, men da bare sutring, ikke gråting. Så det gikk bedre.

Vann er visst ikke like godt, og koppen er ikke så god som puppen.

jeg hadde samme "problem" som deg en periode Crazywoman, turde ikke slutte med den puppen han fikk før jeg la meg i frykt for når våkner han da!!?? Men en kveld tok jeg bare mot til meg og prøvde, og tror du ikke han sov like lenge da!? Nesten litt sur vettu, hvorfor har jeg ikke prøvd dette før liksom..

Men leketid kl 03 det er bare tull det.. det må da bare vesla forstå!! Nei, har ikke noe andre tips der enn de standartipsene m mørkt rom og lite "kontakt"..

Annonse

Hun sover på samme rom som oss. jeg er så redd for det forhatte ordet krybbedød. Tror ikke gullet har skreket eller grått om natten siden hun var 2 mnd! Hun ligger rett og slett og pludrer og ler.....Prøvde å gi flaske med melk kl fire om morgenen i håp om at hun da ville sovne, men var lys våken og READY TO GO....! Så jeg har ikke turt å slutte med 23 melken.... OG hvordan i huleste få gitt nok melk i løpet av en dag om jeg ikke gir den flaska.....................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...