Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Er i uke 22. Våknet i dag med vondt i halsen, og dette har blitt mye verre i dag! Føles ut som om det er en stor kaktus bakerst i svelget! Ble kjempe svimmel og slapp på jobb. Hele kroppen verker. Er som om jeg har blitt slått i hodet med en klubbe! Prøvde litt suppe nå til kvelds, men det kom opp i susende fart! ..Og alt annent jeg har spist i dag kom opp også... tempen min viste 37.3... men jeg har til vanlig en temp på 35-36... så jeg føler at jeg koker!!! Bør jeg kontakte lege? Det er vel farlig å være syk når man er gravid???
rødhette* Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Det er jo ikke godt å være syk uansett.. Så syns du skal kontakte legen jeg, just in case... Uansett om du er gravid, eller ei, lissom. Kanskje du trenger medisin, så greit å sjekke ut
Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 jeg hadde skikkelig halsbetennelse og hadde vondt hele veien nedover til brystet da jeg var 18 uker. Det gikk helt fint. Du har ikke feber, så det er bra. det jeg ville gjort var å følge med om tempen stiger, hvis du får feber så er det bedre å ta en paracet. men dette går bra:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 takk for svar. er ikke bekymret for meg selv, men for den lille... skal ringe legen i morgen jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå