prinsesse fiona Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Når begynte dere å kjenne livmoren komme frem over skambenet? Er i uke 8 men kjenner ingenting ennå. Har to barn fra før og tror vel ikke at jeg kjente noe så tidlig. Litt usikker........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 klarer du å forklare hvordan det kjennes ut?? aner ikke hva man skal kjenne etter... tok gu når jeg var hos legen på fredag da trykte legen på magen og dyttet litt oppi "der". Da sa hun at hun kjente livmora på magen... men ho måtte kjenne godt etter tror jeg... er 7+6 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesse fiona Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2006 Klarer vel ikke å kjenne slik som jordmor gjør. Men tror man kan kjenne akkurat der benet stopper at det begynner å bli antydning til litt hardere - kanskje en liten kul. Kjenner etter alt om dagen da jeg hadde to MA i fjor. Har heldigvis alle symptomer i behold og de forsvant sist. Jeg er 7+3 - ganske likt vi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 kjenner du etter om den vokser fra uke til uke da eller?? ja er jo litt skummelt dette med ma/sa, var ganske bekymret med en gang jeg ble gravid, men nå har jeg bestent meg for å bare nyte graviditeten, så få heller naturen gå sin gang viss d skulle være noe feil... og heller ta sorgen da den kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Æ har ikke kjent livmora før rundt uke 14..hvis ikke æ tar helt feil. Mulig før,men ihvertfall der omkring..de e en litt hardere kul man kjenne langt nedi magen over skambenet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg er bare inom fra 2 trimester. Er i begynnelsen av uke 19 nå. Jeg kjente det ikke før uti uke 12.. Det tar litt tid før livmoren stiger opp fra bekkenet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå