Gå til innhold

Hei på deg, Lille vennen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ny spådame som jeg håper har tid og lyst til å spå meg. Det jeg ønsker å vite er om du kan se graviditet på meg denne mnd? Og om du ikke ser det nå, kan du se det nærmeste fremtid?

Og kan du også se om det blir gutt eller jente? Og om det er mulig, kan du se om svangerskapet vil gå greit denne gangen?

Tusen takk for svar:-)

Er forresten en 74-modell

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denn litt opp...

Skrevet

Hei hei.

Jeg får opp at du blir gravid veldig snart, om ikek denne mnd, så muligens neste. Ser en gutt, en sommergutt, men mørkt hår:) FIkk opp masse masse mørkt hår:)

Har du barn fra før?

Det virker som om du kan komme til å slite litt med kvalme og bekkenløsning, men du kommer deg gjennom det;) Sånn bortsett fra det kommer alt til å gå bra:)

Ser også en liten jente på deg, muligens en attpåklatt.

Skrevet

Har to barn fra før, og de var begge født med masse mørkt hår:-) Har ikke hatt noen svangerskapsproblemer med de to første, så jeg håper egentlig du tar feil...he, he.

Kan du se hvordan jeg føder i forhold til termin? Før, på eller over...

Og for moro skyld, ser du hva slags kjønn de to jeg har er...

mvh

Skrevet

Jeg håper også jeg tar feil ang svangerskapet ditt;) hehe.

Det ser ut som om du kommer til å føde en stund før termin faktisk. Ikke noe alvorlig prematurt barn, men muligens på grensen til å kunne kalles prematurt. (men ikke noe galt)

Jeg merker nå at det er på tide å ta kvelden, for jeg får ikke opp noe klart om de to andre barna dine. Det kan virke som en av hver, men som sagt, er noe usikker. Men det er iallefall en gutt der..ikek sant?

Skrevet

Jeg synes ikke det du sier kan virke som stemmer på meg, men det vil jo tiden vise... For jeg har ikke hatt noen svangerskapsproblemer med de to jeg har, og begge to stortrivdes inne i magen min. Så jeg måtte settes igang med begge... Så at jeg evn neste gang skal føde en så tidlig høres nesten rart ut...

Men kanskje du var så sliten i går at det ikke ble riktig? Kanskje du kan se en gang til for å sjekke om det stemmer?

Altså; du tror jeg føder en gutt på sommeren 2007 med masse mørkt hår som blir født for tidlig. Får du inn det i dag også?

Jeg kan jo ta med at jeg er sommerbarn selv, og født i 74 som sagt...

Skrevet

Hei du, jeg får fortsatt opp det samme. En gutt med mye mørkt hår som blir født før termin..på grensa til prematur..

Kan du ikek få noen andre til å se på deg også? Og si hva jeg fikk opp...og fortell meg hva de sier;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...