Gå til innhold

Det gikk BRA!!!!!!!!!! Sier ikke takk for meg likevel

Gjest

Anbefalte innlegg

Etter voldsom blødning i natt (det rant og rant...) og også sammentrekninger, reiste jeg egentlig bare til jordmor for å få bekreftet det jeg trodde jeg visste: jeg holdt på å miste... igjen. Men det gjorde jeg IKKE!. Hjerte slo og babyen så helt fin ut (er i uke 10). De trodde først vi hadde mistet en tvilling. Nærmere studier av ultralydbildene viste imidlertid at det var en blodklump mellom morkaken og fosteret. Jeg kommer til å fortsette å blø (blør ikke mye nå) til kroppen min forhåpentligvis absorberer denne blodklumpen. Jeg HAR litt økt risiko for SA pga dette, men det er LIV og det er HÅP. Skal til ny kontroll i neste uke. Takk for alle kryssede fingre og lykke-til-ønsker da jeg trodde jeg mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for alle lykkeønskninger. Blodklump var forresten feil oversatt fra engelsk; blodpropp skulle det være. Har altså en blodpropp i livmoren. Dette er IKKE vanlig, fant ingenting om det på nettet på norsk, men litt på engelsk. Sannsynligheten for SA når en finner en blodpropp sammen med et levende foster er 20% Da har jeg 80% på min side. Er litt nervøs, men dette skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har tenkt på deg. Så fint at det gikk bra. Prosenten for oss med blødninger som ikke mister begynner å bli stor nå. Det er noe å tenke på for alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott,nå ble jeg glad...

Dette er nok en bekreftelse på att det kan også gå bra:)

Lykke til videre i sv.skapet...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det fortsatt er liv der nede:) Håper du blir her med oss videre framover,det får vil tro:o)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - utrolig godt å høre at det ikke var SA.

Men jeg har en venninne som fikk påvist blodpropp i livmoren etter 3 SA'er et stykke inn i svangerskapet (uke 8-15). Så fant de diagnosen, hun ble gravid for 4. gang og hun måtte gå på blodfortynnende medisin resten av svangerskapet som nå gikk helt uproblematisk.

Kanskje du allerede har fått slik medisin? Skriver dette fordi du ikke nevner det - og fordi jeg nok ville bedt om å få det om jeg var i samme situasjon.

Kjempe-lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...