Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Etter voldsom blødning i natt (det rant og rant...) og også sammentrekninger, reiste jeg egentlig bare til jordmor for å få bekreftet det jeg trodde jeg visste: jeg holdt på å miste... igjen. Men det gjorde jeg IKKE!. Hjerte slo og babyen så helt fin ut (er i uke 10). De trodde først vi hadde mistet en tvilling. Nærmere studier av ultralydbildene viste imidlertid at det var en blodklump mellom morkaken og fosteret. Jeg kommer til å fortsette å blø (blør ikke mye nå) til kroppen min forhåpentligvis absorberer denne blodklumpen. Jeg HAR litt økt risiko for SA pga dette, men det er LIV og det er HÅP. Skal til ny kontroll i neste uke. Takk for alle kryssede fingre og lykke-til-ønsker da jeg trodde jeg mistet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 så bra:) har tenkt på deg i dag:) håper alt går bra videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 å d var godt!!! håper det går bra videre:) Godt å høre en gladhistorie:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne-mor Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Ååå så bra! Masse lykke til framover, kryssa fingrane for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 takk for alle lykkeønskninger. Blodklump var forresten feil oversatt fra engelsk; blodpropp skulle det være. Har altså en blodpropp i livmoren. Dette er IKKE vanlig, fant ingenting om det på nettet på norsk, men litt på engelsk. Sannsynligheten for SA når en finner en blodpropp sammen med et levende foster er 20% Da har jeg 80% på min side. Er litt nervøs, men dette skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 Hei. Har tenkt på deg. Så fint at det gikk bra. Prosenten for oss med blødninger som ikke mister begynner å bli stor nå. Det er noe å tenke på for alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmamma og banden Skrevet 22. august 2006 #7 Del Skrevet 22. august 2006 Så flott!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 22. august 2006 #8 Del Skrevet 22. august 2006 Så bra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2006 #9 Del Skrevet 22. august 2006 Så flott,nå ble jeg glad... Dette er nok en bekreftelse på att det kan også gå bra:) Lykke til videre i sv.skapet... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 22. august 2006 #10 Del Skrevet 22. august 2006 Det er bra det fortsatt er liv der nede:) Håper du blir her med oss videre framover,det får vil tro:o) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym nå Skrevet 22. august 2006 #11 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg krysser ALT jeg har for deg!!!!!! MASSE, MASSE LYKKEKLEM!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny bebis i magen! Skrevet 22. august 2006 #12 Del Skrevet 22. august 2006 Krysser fingrene for deg jeg også.. LYKKE LYKKE TIL VIDERE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*trinity* Skrevet 22. august 2006 #13 Del Skrevet 22. august 2006 Hei - utrolig godt å høre at det ikke var SA. Men jeg har en venninne som fikk påvist blodpropp i livmoren etter 3 SA'er et stykke inn i svangerskapet (uke 8-15). Så fant de diagnosen, hun ble gravid for 4. gang og hun måtte gå på blodfortynnende medisin resten av svangerskapet som nå gikk helt uproblematisk. Kanskje du allerede har fått slik medisin? Skriver dette fordi du ikke nevner det - og fordi jeg nok ville bedt om å få det om jeg var i samme situasjon. Kjempe-lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 #14 Del Skrevet 22. august 2006 Det var godt å høre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå