Gå til innhold

stikkinger og kramper i magen?

veldigspent:)

Anbefalte innlegg

Er akkurat som om magen trekker seg sammen helt nederst og av og til er det som om jeg får elektriske støt midt i og på siden... er i uke 8... Noen andre som har dette eller har erfaringer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke heli...akkurat nå så stikker d litt...men klarer ikke å kjenne om det er tarmene eller livmoren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

engster meg sånn for sa jeg... men da skal vel man kanskje blø også?... smertene kommer å går... er ikke der hele tiden.... engster meg kanskje for mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du en sa så har jeg forstått det slik at då blør du, og d skal være litt mer blod enn en vanlig mens og ofte med klomper i... så så lenge du ikke har det så er du nok trygg;)

D er nok naturlig med strekkninger, hvor godt man kjenner det kommer val ann på hvor følsom man er... livmoren vokser jo så den driver vel å strekker seg...er nok det du kjenner:)

er et innlegg litt lenger nede på siden med sansynligheten for sa og den er ganske liten;) selv om d oft her inne kan få intrykk av at dette er noe som skjer hele tiden... men det er nok forde det er de som har opplevde det som svarer på slike innlegg:)

Så ikke ta sorgene på forskudd!! nyt den tiden du har, og ikke la den ødelegges pga grunnløse bekymringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...