Gå til innhold

Fandens kvinnfolk!!!!!!! (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære bor i andre enden av landet for meg,er fra samme plassen men han jobber der.

I sommer hadde han 5uker fri. Han var på byen 2ganger. Noe jeg bare var glad for,med tanke på hvor lite vi ser hverandre.Og han sier han ikke har noe behov for å gå ut heller.

Men i går formiddag får jeg en meld hos en jente der det står følgene (oversatt til bokmål) : "Hei! Vet ikke om det er rett å si dette på en meld til deg, men jeg føler du har rett å vite det. For noen uker siden rotet jeg med kjæresten din ute på byen. Var ikke mye, men ville fortelle det uansett.Sorry altså..."

Jett om jeg fikk tårer i øynene og litt sjokka. Her sitter jeg hjemme hos en venninne å spiser lunch å får en slik meld. Jeg ringte han selvfølgelig med en gang å lurte på om han hadde noe å fortelle meg. Han skjønte ingen ting men spurte hva som var galt og om det gikk bra med meg. Bra med meg. Jeg var i SJOKK!!!!

Jeg fortalte han va det var da, og han hørtes oppriktig uviten ut.

Ringte denne jenta da. Skulle vist ha skjedd før ett fest spill som bruker å være her. Og jeg spurte om hun var helt sikker, ja det var hun. Hun kunne ikke ta feil sa hun! Hun viste jo godt hvem han var.

Da sa jeg dette til han å følte meg ganske såra.

Men da kom jeg på at han var ikke ute før disse festspillene å vi kom hjem fra italia midt i fest.spil.

Jeg trodde jo aldri han ville gjøre noe slikt mot meg, var ganske sikker på at han elsket meg høyere og ville ikke risikere å mist meg.

Men da ringte til slutt han henne å spurte hva som fåregikk.

Det viste seg til slutt at jeg fikk rett, kjæresten min er til å stole på og ha nelsker meg virkelig.

Han var ute i Mai her uten meg selvfølgelig og dette var en jente som ikke ville la han være. Hun var nå sint for at han avviste henne totalt og ville hevne seg.

Fy fan!!!!!!!!! Er det mye mulig å bli syk i hode sitt?? Hun vet jo at jeg er gravid,at vi har kjøpt leilighet sammen og er veldig lykkelig.

SÅ ond trodde jeg ikke folk var.

I dag fikk jeg en sorry meld. Unnskylte seg med at hun bare ikke var vant med å bli avvist.

Vet nå hvem hun er og hun ser VELDIG bra ut. Kunne sikkert vært modell. Så er hun så uheldig å havne forran bilen min en dag er det IKKE min skyld!!! ;)

Nei,er ferdig med dette både jeg og min kjære. Men skjønner godt hun vil ha han for han ser JÆVLI bra ut å er verdens snilleste å beste kjæreste. Og jeg ser snart ut som en flodhest. Men er veldig gla han avviste henne *føler seg ikke så tykk å stygg akkurat nå nei*

Håper virkelig alle andre slipper en slik dumming. Hun må jo være helt syk!

Takk for at dere leser da. Sorry at det ble så langt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at din kjære er en skikkelig gutt, og at dette bare var ei jævlig råttent "triks" fra ei misunnelig jente. Kos dere masse fremover du og din kjære. Snart er dere tre :)

Skrevet

er det mulig?

dritt-tøs!!

fikk også slike meldinger fra ei som min type hadde hatt noe på gang med men vraka for meg...noe jeg er glad for ;)

blir sint og irritert over at det går an å være så korttenk!tenk om hun ikke hadde innrømmet det og dere hadde gått fra hverandre?!off nei, bra det gikk bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...