Phobia Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Har tatt to tester fra billigetester.com (strimler) Begge helt negative Ikm om 2-4 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 testen blir vel ikke positiv før det er nokk hcg i hormonet... de fleste testene gir ikke utslag før etter ikm... er vel bare noen få som gir utslag før ikm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Det kan forekomme viss en ikke bruker "mårraurin" når en tar testen! (trenger ikke å skje) Det heter seg at du ikke bør ha spist eller drukket noe før du tar testen, i tillegg så bør du vente til du er noen dager etter ikm:) Ta en esktra test viss du er usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Testet neg 4 dager etter IKM med billigtestene - men det gjorde jeg med den digitale til CB også. Er bare den vanlige CB`n som evt kan gi riktig utslag tre dager før IKM: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2006 Oki, det var kjekt å høre Da er deet kaaanskje håp likevel da Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Beklager, så ikke før nå at du allerede hadde tatt to tester;) Du får vente og se det litt an da. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marguritten Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 jeg har også kjøpt fra det nettstedet. men kjøpte ikke strimmler, kjøpte stav av et billig merke. å jeg kjøpte vist 5 stk. å testet i 5 dager.de 3 første dagene var det negativt, men 4 dagen kom det en svaaaaaak strek. 5 dagen var den sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå