Gå til innhold

Noen fra Oslo, rundt 30, med termin i april?

babyim@gen

Anbefalte innlegg

Hei!

Ny her, og lurer på om det er noen på min alder (31 år) som bor i Oslo, og som har termin i april? Kanskje førstegangsfødende, som meg?

I følge BIM-kalkulatoren har jeg termin 22. april, altså 5 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Rælingen/Lillestrøm og er 32. Min termin på denne kalkulatoren ble 24.04, så jeg har nettopp startet på uke 6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Ja fyller 30 nå på torsdag faktisk - skummelt - hihi

Bor sammen med samboeren på Rodeløkka og har termin 5. april ( iflg mens) Ingen barn fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg logget av noen timer..

Så fint at det var flere av oss :-) Det er bra!

Ganske spesielt og litt merkelig dette, synes jeg. Spennende tid framover. Har første legebesøk i morgen. Etter å ha lest litt her inne så ligger det vel an til at det blir kort, og med beskjed om at kontrolltime blir lagt rundt uke 10...

Er noen av dere oppdatert på svangerskapskurs og lignende her i byen? Går ting av seg selv etter første kontrolltime eller må man lete i jungelen selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois og gratulerer så mye!

Jeg er 28 år og har termin (ifg kalkulatoren) 25 april. Første gang for meg dette... spennende!!! Bor på Nordstrand i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke veldig oppdatert på svangerskapskurs dessverre. Hvor tidlig begynner man på slike kurs?

Jeg skal til legen i overmorgen. Er veldig spent. Har tenkt til å forhøre meg litt om oppfølgingen, om mulighetene for å gå til jordmor kontra lege. Er veldig glad i fastlegen min og hun har fulgt opp flere jeg kjenner, så jeg tror jeg ønsker å gå hos henne. Skal i tillegg til nevrolog på Ullevål pga epilepsi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mån må nok lete i jungelen selv. Du må selv finne en jordmor i närheten av der du bor. Det er å gå inn på oslokommune.no og söke opp jordmor. Svangerskapskurs har jeg ingen anelse om hvor man finner, men antar at dette er noe du kan ta opp med jordmor. Men dette er jo uansett ikke noe vi skal begynne på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...