Gå til innhold

Noen fra Oslo, rundt 30, med termin i april?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sorry, jeg logget av noen timer..

Så fint at det var flere av oss :-) Det er bra!

Ganske spesielt og litt merkelig dette, synes jeg. Spennende tid framover. Har første legebesøk i morgen. Etter å ha lest litt her inne så ligger det vel an til at det blir kort, og med beskjed om at kontrolltime blir lagt rundt uke 10...

Er noen av dere oppdatert på svangerskapskurs og lignende her i byen? Går ting av seg selv etter første kontrolltime eller må man lete i jungelen selv?

Er ikke veldig oppdatert på svangerskapskurs dessverre. Hvor tidlig begynner man på slike kurs?

Jeg skal til legen i overmorgen. Er veldig spent. Har tenkt til å forhøre meg litt om oppfølgingen, om mulighetene for å gå til jordmor kontra lege. Er veldig glad i fastlegen min og hun har fulgt opp flere jeg kjenner, så jeg tror jeg ønsker å gå hos henne. Skal i tillegg til nevrolog på Ullevål pga epilepsi.

Hei. Mån må nok lete i jungelen selv. Du må selv finne en jordmor i närheten av der du bor. Det er å gå inn på oslokommune.no og söke opp jordmor. Svangerskapskurs har jeg ingen anelse om hvor man finner, men antar at dette er noe du kan ta opp med jordmor. Men dette er jo uansett ikke noe vi skal begynne på enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...