♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 http://min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=3&kap=2183&id=2182&show=6622 Smakløst spør dere meg!!!!
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Jøss- hva var vitsen med det bilde? bare for å provosere ikke-røykere?? jaja- henne om det stakkars lille i magen hennes..
marguritten Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 hva andre gjør innen for sine 4 vegger bryr jeg meg ikke om.
guttemamman:) Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Heeeeeeelt patetisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle ikke vært lov!!!!! Skam seg... Trenger ikke å gjøre det sånn liksom!!
Howdy Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 En ting er å ikke klare det å slutte å røyke helt... en annen ting er å kringkaste det! Hadde jeg røyka under svangerskapet ville jeg tatt en i smug hjemme og ikke blant folk (de ville jo ikke visst om jeg tok en eller tyve om dagen...) - og i hvert fall ikke lagt ut bilde av det...
Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Nei, men hun reklamerer for det, som å være "stolt-gravid-røyker-ikke-noe-å-skamme-seg-over"! Utrolig patetisk, fortsatt i trassalder jo... Grr, provoserende bilde. Men ikke no å gjøre med det...
Fru Brumm Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Sånt gir meg lyst til å slå!! Hadde lyst til å slå svigerinna mi når hu røyka..... Men det hjelper vel ikke.
Gjest Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 uffda ( Hadde skamma meg, og ihvertfall IKKE lagt ut bilde på nettet, nei... *glad jeg ikke røyker*
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2006 Sant så sant... Så en link om denne siden med masse magebilder, også dukket det der opp på 18 uke. Er enig at folk får gjøre hva man vil innenfor sine 4 vegger, men jeg fikk rett å slett et sjokk da det poppet opp. Ikke sikkert hun tenkte over det en gang da bildet ble tatt, men burde observert det da hun skulle legge det ut:) Det ser jo IKKE bra ut:) Håpe hun har klart å slutte da, for barnet sin del...
Gjest Skrevet 21. august 2006 #10 Skrevet 21. august 2006 ja det er jo det som er ille.. at det går ut over den lille som er uskyldig.. det jeg ikke skjønner er at de har samvittighet til å røyke når de VET at det ikke er bra.. Hvis det da hadde skjedd noe med babyen hadde jeg aldri tilgitt meg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå