Gå til innhold

FYTTIKATTA!!! Hva syns dere om dette?

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Jøss- hva var vitsen med det bilde? bare for å provosere ikke-røykere??

jaja- henne om det

stakkars lille i magen hennes..

Skrevet

hva andre gjør innen for sine 4 vegger bryr jeg meg ikke om.

Skrevet

Heeeeeeelt patetisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle ikke vært lov!!!!!

Skam seg...

Trenger ikke å gjøre det sånn liksom!!

Skrevet

En ting er å ikke klare det å slutte å røyke helt... en annen ting er å kringkaste det! Hadde jeg røyka under svangerskapet ville jeg tatt en i smug hjemme og ikke blant folk (de ville jo ikke visst om jeg tok en eller tyve om dagen...) - og i hvert fall ikke lagt ut bilde av det...

Skrevet

Nei, men hun reklamerer for det, som å være "stolt-gravid-røyker-ikke-noe-å-skamme-seg-over"! Utrolig patetisk, fortsatt i trassalder jo... Grr, provoserende bilde. Men ikke no å gjøre med det...

Skrevet

Sånt gir meg lyst til å slå!! Hadde lyst til å slå svigerinna mi når hu røyka..... Men det hjelper vel ikke.

Skrevet

uffda :o(

Hadde skamma meg, og ihvertfall IKKE lagt ut bilde på nettet, nei...

*glad jeg ikke røyker*

Skrevet

Sant så sant... Så en link om denne siden med masse magebilder, også dukket det der opp på 18 uke.

Er enig at folk får gjøre hva man vil innenfor sine 4 vegger, men jeg fikk rett å slett et sjokk da det poppet opp. Ikke sikkert hun tenkte over det en gang da bildet ble tatt, men burde observert det da hun skulle legge det ut:)

Det ser jo IKKE bra ut:)

Håpe hun har klart å slutte da, for barnet sin del...

Skrevet

ja det er jo det som er ille.. at det går ut over den lille som er uskyldig.. det jeg ikke skjønner er at de har samvittighet til å røyke når de VET at det ikke er bra.. Hvis det da hadde skjedd noe med babyen hadde jeg aldri tilgitt meg selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...