Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 jeg er gravid. altså 6+4 i dag... herlig-- men jeg föler meg ikke så veldig gravid.. er ikke kvalm,kun litt ömme bryster!!?! er dette normalt? også litt ömm når jeg presser på magen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 samme som meg du da:) bare ver glad du slipper de ekle symptomene:) Selv om noen ganger kunne jeg tenkt meg å kjenne meg litt mer gravid... hadde liksom forventet litt mer;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 ja de hadde värt kjekt det... når man liksom endelig er gravid hadde det värt litt kos med symptonene og....lykke til.klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Samme her...har kun ømme pupper og er bittelitt småkvalm på kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 ja jeg og har vel antydning til kvalme om kvelden om jeg har hatt en lang dag på jobben... men hadde jo sett for meg å henge over do skåla å sove i dagesvis i strekk... men nei, der tok jeg feil.. synt å måtte si det, men jeg ble litt skuffet.. ikke det at jeg gjerne vil spy og sove, men hadde liskom forventet det av graviditen men så ble d så lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå