vi har 2 gullonga Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 er 6 uker på vei, å har så frykteli vondt i magen til tider. Mye løs mage (unskyld språket) Er dette vanlig!? Har en datter fra før, og da var det kun ømme pupper jeg var plaget med di første mnd!! Tenkte jeg skulle vente til jeg var lenger på vei, før jeg bestillte time til lege. Hvor langt på vei er man når man har første time? Har glemt alt dette.. Hadde svangerskaps forgiftning sist gang, alvorlig på slutten med morkakesvikt, så ble ks 1 uke før, er det vanlig med oftere ktr andre gang? Ble et rotete innlegg, men håper noen gidder å svare. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 mageproblemer er helt normalt, min mage reagerer andre veien... Jeg ringt elegen med en gang jeg fikk positiv test. fikk time uke 8(klarte ikke å vente lenger;) tror d er venligst rundt uke 10. Vet ikke noe om svangerskapsforgiftning... sikker andre som har hatt det som kan svare... tror du kan kanskje finne svar inne på tema siden viss der står om det der;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg kan i alle fall svare på noe:) Jeg er også 6 uker på vei, alt har jo en start, og hadde også stikkinger i magen til å begynne med. De siste dagene har det dabbet av, får bare noen få "stikk" i løpet av en dag nå... Jeg har ikke vært løs i magen, men det spurte legen om i dag, så det er sikkert normalt Jeg bestilte time hos legen i dag, og de sa at jeg ikke trenger å komme til kontroll før i uke 12, selv om det er første gang, med mindre jeg merker noe unormalt. Jeg vet andre legekontor tar inn noe tidligere, men etter hva som har blitt sagt må man visst være min. 10 uker før de får tatt alle blodprøvene og så snakket damen på legekontoret i dag om noe dyrking av en urinprøve som skal gjøres i uke 12 - trivelige greier Det kan jo hente du får litt tettere oppfølging siden du hadde svangerskapsforgiftning sist - kanskje greit å ta en telefon til legen i morgen og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vi har 2 gullonga Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2006 takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå