Gå til innhold

Får man tidligere symptomer etter flere svangerskap?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet? Jeg kan ikke huske at jeg i mine tidligere to sv.skap har hatt så tidlige symptomer, altså før ikm. Jeg er kvalm på tredje dagen og har mye hodepine(også tredje dag), løs avføring, mensmurringer og stikkinger i underlivet. Har ikm fredag 25.8 Noen som vet?

Fortsetter under...

Hei, de første tre svangerskapene mine hadde jeg ikke noe særlig tidlige symtomer. Det fjerde svangeskapet begynte jeg å merke symtomer ca ei uke etter el, da med mensmurringer og stikkninger, og litt uggen.. Nå vet jeg ikke om jeg er gravid igjen, men jeg har masse stikkninger i underlivet som sprer seg ut til hoftebeinet. Er uggen og trøtt. Har kjent disse stikkningene i ca 4 dager nå, og bare blitt sterkere for hver dag. Og el er litt usikker, men tror det er åtte-ni dager siden...Skal teste meg på mandag tror jeg.. (hvis ikke tanta har kommet da)

Håper du er gravid Lone34:o)

Takk guttemamma77

Jeg har vært gravid tre ganger før. ( Tok abort da jeg var 16 år..) Og nå har jeg fremdeles disse symptomene. Har tatt en negativ tat i dag men er fremdeles like kvalm. Lykke til på mandag du og'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...